ماجرای خبرساز مرگ دکتر «زهرا ملکی قربانی» پزشک طرحی در جاسک چیست؟/ عکس

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، خبر درگذشت دکتر «زهرا ملکی قربانی»، پزشک طرحی در جاسک، که این روزها در فضای مجازی منتشر شده، نادرست است و این پزشک در تهران جان باخته است.

ماجرای خبرساز مرگ دکتر «زهرا ملکی قربانی» پزشک طرحی در جاسک چیست؟/ عکس

انتشار خبر درگذشت دکتر «زهرا ملکی قربانی» در جاسک، باعث ایجاد شایعات و نگرانی‌هایی بین رسانه‌های رسمی و غیررسمی، مردم و جامعه پزشکی شده است.

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «انتشار خبر درگذشت دکتر «زهرا ملکی قربانی» در جاسک، باعث ایجاد شایعات و نگرانی‌هایی بین رسانه‌های رسمی و غیررسمی، مردم و جامعه پزشکی شده است.

ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده محترم ایشان و جامعه پزشکی، مرگ این پزشک طرحی در شهرستان جاسک را تکذیب می‌کند و از رسانه‌ها و سایر افراد جامعه تقاضا دارد که اخبار را از منابع موثق و معتبر دریافت کنند و از انتشار اخبار کذب و شایعات خودداری کنند.

مرحومه دکتر زهرا ملکی قربانی، پزشک طرحی در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲، به دلیل مشکلات رفت‌و‌آمد و به درخواست خود، از بیمارستان جاسک به بیمارستان پارسیان منتقل شد و در آن‌جا مشغول به کار شد.

آخرین شیفت ایشان در بیمارستان پارسیان، در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ بود و بعد از آن به تهران و نزد خانواده خود سفر کردند. مرگ ایشان در تهران اتفاق افتاده است.

هیچ گزارشی از درگیری و ضرب و جرح توسط بیمار یا همراهان بیمار در هیچ‌یک از دو محل خدمت ایشان (جاسک و پارسیان) وجود ندارد. همچنین از زمان آغاز به کار ایشان در استان هیچ‌گونه مشکل کاری یا نارضایتی و شکایت یا درخواستی برای رفع مشکل از طرف نام‌برده به دانشگاه مطرح نشده است؛ به همین دلیل مرگ نام‌برده هیچ گونه ارتباط کاری نمی‌تواند داشته باشد.

لازم به ذکر است که شیفت بعدی دکتر ملکی در بیمارستان پارسیان، از تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، آغاز می‌شد. بنابراین، اخبار منتشر شده مبنی بر مرگ ایشان در جاسک نادرست بوده و بر اساس آخرین اخبار و گزارشات، درگذشت ایشان در تهران مورد تایید است.»

ادامه بحران خودکشی پزشکان؛ زهرا ملکی قربانی کیست؟

«شنیده‌ها حاکی از آن است که دکتر «زهرا ملکی قربانی» پزشک طرحی در جاسک، بر اثر خودکشی، جانش را از دست داد.

گفته می‌شود این پزشک قبل از خودکشی، یک استوری در خصوص شرایط سخت کار در بیمارستان منتشر کرده است.

در همین زمینه یکی از کاربران، تصویری از توئیت‌های دکتر ملکی را منتشر کرد.»

1

منبع: تجارت نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    9

    در عوضش امنیت داریم، یعنی اون دنیایی هست؟!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      19

      روزی چند هزار ادم می میرند در همه جای دنیا. ربطی به امنیت هم ندارد. کاش قبل از افاضه تفکر کنید. یک چیزی شنیدی ولی جاش اینجا نیست.

  • ناشناس
    0

    پس این توئیت ها همه دروغه که ایشون نوشته ویا هنوز اثبات نشده بهترین راه انکاره همه ما گذرمون به بیمارستان که میخوره می بینیم شرایط کار درمان رو دیگه به مادروغ نگید می‌توا نستید ساکت باشید تا تحقیقات کامل بشه حداقل چهلم بگذره

  • ناشناس
    22

    پام خورد به میز خودکشی کردم

    بسته ش تموم شد خودکشی کرد

    انتقالی ندادن خودکشی کردیم

    چشونه این قشر نیمه مرفه؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      با شرف و اسایش زندگی کردن فرق داره تا با دزدی زندگی کردن .
      اینا تلاش کردن تا خوب زندگی کنند با اسایش اما نشد .

    • ناشناس
      17

      می گن کل منلکت را کادو کنید به ما بدهید. اینها مشکلشان هرچه باشد اقتصادی نیست مسئله جای دیگر است. کاش یکی به دادسرای انتظامی پزشکی سر بزند ببیند چه خبر است؟

  • ناشناس
    0

    برو بعدی

  • ناشناس
    0

    مردم فکر می کنند شرایط پزشک جوانی که تازه در بیمارستان مشغول کار شده مانند پزشکی هست که سالها کار کرده و در بهترین نقطه شهر مطب و خانه داره!!! و همه رو با یک معیار قضاوت می کنند...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها