نقشه شوم مرد شیطان صفت برای زن همکارش/ با فیلم سیاه 200 میلیون پول به جیب زد

مرد جوان که متهم است در جریان پس دادن بدهی میلیونی اش به زن جوان، وی را در یک کارگاه با خوراندن آبمیوه مسموم بیهوش کرده و به تله شیطانی انداخته پای میز محاکمه ایستاد و اتهامش را نپذیرفت.

نقشه شوم مرد شیطان صفت برای زن همکارش/ با فیلم سیاه 200 میلیون پول به جیب زد

رسیدگی به این پرونده با شکایت زن جوانی به نام شیرین آغاز شد. این زن ۳۷ ساله که به  پلیس آگاهی  رفته بود گفت: من سال‌هاست در یک کارگاه شاغل هستم .مدتی قبل یکی از همکارانم که مرد جوانی به نام افشین بود با من درد و دل کرد.

وی که به تازگی ازدواج کرده بود می‌گفت برای اجاره خانه‌اش نیاز به پول پیش دارد و اگر نتواند این پول را فراهم کند زندگی اش از هم می‌پاشد. او با حرف‌هایش مرا فریب داد و من که دلم برایش سوخته بود بدون اطلاع همسرم ۲۰۰ میلیون تومان به او قرض دادم و قرار شد چند ماه بعد پولم را پس بدهد.

وی ادامه داد: اما او به قولش عمل نکرد و پس از چند ماه از کارگاه رفت و محل کارش را عوض کرد. من چند بار با تلفن همراه او تماس گرفتم اما جوابم را نمی‌داد.

آخرین بار وقتی او را  به سختی پیدا کردم به او گفتم هر طور شده پولم را پس دهد و اگر شوهرم به ماجرا پی ببرد و بفهمد بدون اجازه او به همکارم پول قرض داده‌ام عصبانی می‌شود. افشین با شنیدن این حرف مرا آرام کرد و از من خواست تا با او قرار ملاقات بگذارم تا در این جلسه درباره بازپرداخت پول با هم صحبت کنیم .من هم پذیرفتم و به کارگاهی که او آدرس داده بود رفتم.

در کارگاهش او با آبمیوه از من پذیرایی کرد. اما بعد از نوشیدن آبمیوه  بیهوش  شدم و وقتی به هوش آمدم متوجه شدم او مرا  آزار  داده و از من  فیلم سیاه  تهیه کرده است.

او تهدیدم کرد در این باره به کسی حرفی نزنم. تا از این طریق بدهی اش را پس ندهد.اما من از او شکایت دارم.

ردیابی مرد همکار

 با این شکایت ماموران به کارگاهی که زن جوان نشانی آن را داده بود رفتند و افشین ۳۹ سال بازداشت شد .اما جرم سیاه را گردن نگرفت.

در دادگاه

 وی در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد .

در این جلسه شیرین درخواست ارشد مجازات را مطرح کرد و گفت :این مرد مرا فریب داد، ۲۰۰ میلیون تومان از من پول گرفت و مرا آزار داد تا سکوت کنم. او با خوراندن آبمیوه مسموم مرا بیهوش و  نقشه سیاهش را اجرا کرد .من برای او اشد مجازات می‌خواهم.

 وقتی متهم روبه روی قضات ایستاد  اتهامش را نپذیرفت .

وی گفت : من با شیرین رابطه دوستانه داشتم .او همیشه از شوهرش گلایه می‌کرد و می‌گفت با شوهرش مشکل دارد. شیرین خودش به کارگاه آمد و من با میل او با او رابطه برقرار کردم و این موضوع هیچ ارتباطی با بدهی ۲۰۰ میلیونی تومانی من ندارد. من اتهام آزار و اذیت او را قبول ندارم.

 در پایان جلسه قضات وارد شور  شدند تا رای صادر کنند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    8

    زن شیطان صفت

  • محمد
    0

    تف به شرفت مردک بی شرف.

  • ناشناس
    0

    خب اگه به میل خودش این کار رو انجام داده چرا شکایت کرده و چه نیازی بوده ازش فیلم سیاه بگیری که بخوای تهدیدش کنی؟! دیگه اینکه کار بدی کرده تو بی پولی کمکت کرده؟! چه روزگاری شده ها!

  • ناشناس
    0

    از حیوان بدتر خانواده خودت پول ندادند بهت این زن خیلی مرد بوده، که به تو پول داده، وبه فرض حرف تودرست خودش اومده!!!!؟?؟؟
    این جوابش بود؟ که فیلم بگیری؟ زنا زاده

  • کیوان
    2

    بالخره زنه خودش رو لو داده یا مرده

  • ناشناس
    3

    زن قلط کرد با نامحرم پول داده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      به گمانم زن بیچاره خودش هم دیگه پشت دستش رو داغ می کنه دلش برا بی پولی کسی بسوزه!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها