ناتوانی در کنترل خشم منجر به قتل جوان روستایی شد

عاملان نزاع و درگیری که به دنبال خشمی خون آلود، جوان ۱۹ ساله ای را در روستای باقرآباد شهر کرمان به قتل رسانده بودند در کمتر از ۳ ساعت دستگیر شدند.

ناتوانی در کنترل خشم منجر به قتل جوان روستایی شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان درباره این جنایت هولناک بیان کرد: به دنبال  وقوع نزاع دسته جمعی منجر به قتل در روستای باقرآباد در حومه  شهر کرمان، بلافاصله  نیروهای  انتظامی پاسگاه به همراه قاضی ویژه قتل و عوامل پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر  شدند.

سرهنگ مهدی پورامینایی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد چند جوان به دلیل اختلافات با یکدیگر درگیر می شوند و طی نزاعی که بین آن ها شکل می‌گیرد، 2 نفر از آن ها با ضربات ناشی ازسلاح سرد دچار جراحت شدید می شوندکه یکی از آن‌ها که حدود ۱۹ سال داشت پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع برای شناسایی و دستگیری قاتلان و عاملان این نزاع وحشتناک، ماموران توانستند در کمتر از 3 ساعت عاملان وقوع قتل و دیگر افراد مشارکت کننده در این نزاع دسته جمعی را شناسایی کنند و در چند عملیات جداگانه به دام اندازند.
این مقام انتظامی در پایان، علت و انگیزه این نزاع منجر به قتل را ناتوانی درکنترل خشم توسط متهم و ضارب  ذکر و اضافه کرد: دراین زمینه  همه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    خدارا شکر اگه مساجد خالی شده عوضش زندانامون جای سوزن انداختن نیست .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها