دستگیری سارق طلا فروشی در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری سارق طلا فروشی و بدل‌انداز سابقه‌دار با چهار فقره سرقت در شیراز خبر داد.

دستگیری سارق طلا فروشی در شیراز

کاووس حبیبی اظهار کرد: در پی دریافت یک فقره نیابت قضائی از شهرستان بندرعباس مبنی بر اینکه یک سارق سابقه‌دار اقدام به بدل‌اندازی و سرقت از یک مغازه طلافروشی در شهر «بندرعباس» کرده است، پیگیری موضوع و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس پس از چندین شبانه‌روز اقدامات فنی، اطلاعاتی و کارآگاهی مخفیگاه متهم را در یکی از محله‌های شهر شیراز شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس اضافه کرد: تیمی از کارآگاهان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را به همراه هم‌دستش در محل مورد نظر دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

حبیبی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم ۳۸ گرم طلا، ۳۶ رشته زنجیر بدل و یک دستگاه ترازوی توزین طلا کشف شد، ادامه داد: در بازجویی‌های اولیه، متهم به چهار فقره سرقت از شهرستان‌های بندرعباس، فیروزآباد، استهبان و ارسنجان اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: سارق ۳۱ ساله که تحت تعقیب پلیس آگاهی استان یزد و بندرعباس نیز بوده است به همراه هم‌دست ۴۲ ساله‌اش برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: ایمنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها