قتل هولناک خانم راننده تاکسی اینترنتی به دست قاتل بی رحم

قاتل زن جوان تهرانی که اقدام به سرقت طلاهای او کرده بود دستگیر شد.

قتل هولناک خانم راننده تاکسی اینترنتی به دست قاتل بی رحم

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد: اوایل بهمن‌ماه امسال، دختر جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، گفت؛ مادرم راننده  تاکسی اینترنتی  است، او روز گذشته با خودروی پراید خود از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشته است؛ نگرانش هستم، لطفاً کمک کنید.

وی افزود: پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده، تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با اقدامات پلیسی پی بردند آخرین تماس زن  گمشده  با یک مرد جوان در محدوده ورامین بوده است و پس از آن تلفن همراهش خاموش شده است که همین ماجرا شک تیم جنایی را برانگیخت!

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان جنایی در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی گسترده هویت مرد جوان را شناسایی و او را در یک عملیات بازداشت کردند.

وی افزد: در  میان این تحقیقات جنایی به‌صورت اتفاقی  جسد سوخته  ناشناس یک زن در نیزار‌های اطراف شرق تهران توسط رهگذران کشف شد اما خبری از خودروی پراید نبود.

این مقام انتظامی  افزود: بررسی‌ها همچنان ادامه داشت تا اینکه تنها متهم پرونده از یک جنایت هولناک پرده برداشت و در بازجویی‌ها گفت؛ کارگر هستم. در روز حادثه به‌همراه 2 نفر از دوستان خود تاکسی اینترنتی گرفتیم در مسیر بودیم که آن 2 نفر باانگیزه  سرقت طلا  های زن راننده یک پارچه به گردن او انداختند و دست به جنایتی هولناک زدند در ادامه نیز جسد را در بیابان‌ها رها کردند و با یکدیگر پا به فرار گذاشتیم.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم خیلی زود راهی مخفیگاه متهمان دیگر پرونده شدند و آنها را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند و هدف تحقیقات قرار دادند که متهمان منکر هرگونه ارتکاب قتل شدند و ادعا کردند که در این جنایت نقشی نداشتند و متهم اول پرونده  بی‌دلیل پای آنها را به این ماجرا باز کرده است.

وی افزود: از سوی دیگر در بازرسی از خانه  متهم اول پرونده  یک انگشتر طلا پیدا شد که در ادامه مشخص شد این انگشتر برای زن راننده بوده است که همین موضوع کافی بود تا فرضیه به  قتل  رسیدن زن جوان به‌دست متهم اول پرونده پررنگ شود! با تحقیقات میدانی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به کشف خودروی پراید زن شدند.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد:  متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات از متهمان همچنان ادامه دارد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    1

    اولا چرا اینو برای راننده زن ،مسافر آقا میگیره و دوما نمایش طلا برای چشم مشتی گرسنه چه نتیجه ای دارد؟

  • یاسر
    0

    تا می‌توانید افغانی وارد کنید.بدا به مردمی که نوامیس آنها توسط افرادی، با اسم مهاجر مهمان ،... هتک شده یا به قتل می رسند.

  • ناشناس
    3

    آخه چی ربطی ب افغانی داره توهم

  • ناشناس
    0

    سلام . گران فروشی و عدم درج قیمت در مسافرخانه های قم پیگیری نمایید .10مترجا را شبی 300هزارتومان گران‌فروشی میکند .درصورتی که نرخنامه 200هزارتومان است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها