۹ نفر با گاز منوکسیدکربن در میاندوآب مسموم شدند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: بر اثر انتشار گاز منوکسیدکربن در یکی از محله‌های این شهر، ۹ نفر از ساکنان یک ساختمان مسموم و راهی بیمارستان شدند.

۹ نفر با گاز منوکسیدکربن در میاندوآب مسموم شدند

سامان محمدی اظهار کرد: مسمومیت این افراد در یک ساختمان سه طبقه به این سازمان از طریق سامانه ۱۲۵ به آتش نشانی میاندوآب اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله کارشناسان سازمان آتش نشانی در محل حضور یافته و با بررسی ۲ ساعته طبقات و محل های مشکوک منزل علت حادثه را انتشار گاز منو اکسیدکربن از بخاری مورد استفاده در پارکینگ منزل جهت گرمایش که بدون دودکش مورد استفاده بوده، اعلام کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه به علت استفاده طولانی از این بخاری گاز منوکسیدکربن به طبقات بالای منزل گسترش تشخیص داده شد، گفت: این حادثه تلفات جانی نداشته است.

وی اضافه کرد: این افراد برای مداوا به یکی از مراکز بیمارستانی در میاندوآب اعزام شدند و حال عمومی آنان مساعد گزارش شده است.

وی اظهار کرد: نصب سیستم‌های هشدار و اعلام حریق و نصب کپسول‌های اطفای حریق از عوامل مهم در کاهش خطرات استفاده از وسایل گازسوز است.

میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و جمعیت شهری آن حدود ۱۸۰ هزار نفر است.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها