نقشه هالیوودی برای فراری دادن متهم زخمی از بیمارستان

سارق مسلح می‌گوید: وقتی متوجه شدیم دوستمان را بازداشت کردند و در بیمارستان بستری است، با تعدادی از دوستانمان تصمیم گرفتیم او را فراری دهیم.

نقشه هالیوودی برای فراری دادن متهم زخمی از بیمارستان

سارقی مسلح که چندی قبل یکی از دوستانش را از بیمارستانی در تهران فراری داده بود، دستگیر شد.

این متهم جزییات این فرار هالیوودی را توضیح داده است.

چه شد که تصمیم گرفتید دوستت را فراری بدهید؟

اردیبهشت ماه بود که دوستم در یکی از پاساژ‌های غرب تهران با رقبایش درگیر شده بود و مأموران پلیس هم او را بازداشت کردند، اما او در جریان درگیری زخمی می‌شود و مأموران هم او را برای درمان به بیمارستان سجاد منتقل می‌کنند. وقتی به ما خبر دادند تصمیم گرفتیم او را از بیمارستان سجاد فراری بدهیم.

چرا درگیر شده‌بود؟

به هر حال ما بدخواه زیاد داریم و همیشه هم آن‌ها در کمین ما هستند که ضربه‌ای به ما بزنند.

قبلاً هم درگیری با هم داشتید؟

بله، اما بیشتر درگیری ما به صورت رجز‌خوانی برای هم است. ما جزو خوبان شهرمان هستیم و در صفحه اینستاگرام‌مان به خوبان شهر مشهوریم، اما همیشه برای یکدیگر رجز و کری‌خوانی می‌کنیم. قبل از این هم درگیری‌های ناموسی داشتیم.

پس سابقه داری؟

فکر کنم حدود ۱۵ سابقه درگیری طایفه‌ای و سابقه سرقت مسلحانه هم دارم و به خاطر همین جرائم ۱۰ سال به زندان رفته‌ام.

درباره روز حادثه توضیح بده؟

وقتی متوجه شدیم دوستمان را بازداشت کردند و در بیمارستان بستری است، با تعدادی از دوستانمان تصمیم گرفتیم او را فراری دهیم.

حدود ساعت ۱۲ ظهر بود که به نزدیک بیمارستان رسیدیم، اما منتظر ماندیم تا هوا تاریک شود، چون همه مسلح بودیم و می‌خواستیم خیابان و بیمارستان خلوت باشد که اگر تیراندازی کردیم، افراد زیادی زخمی نشوند. به هر حال تا ساعت ۸ شب داخل پارکی منتظر ماندیم و بعد وارد بیمارستان شدیم و دوستمان را فراری دادیم.

درگیر نشدید؟

نه، چون مسلح بودیم کسی جرئت نکرد مانع ما شود و کلاً سه دقیقه طول کشید، دوستمان را فراری دادیم و بعد با سه موتورسیکلت و دو خودروی‌سواری فرار کردیم.

فکر نمی‌کردید شناسایی شوید؟

نه. ما هر وقت قرار است خلافی مرتکب شویم، صورتمان را می‌پوشانیم و نقاب می‌زنیم. آن شب هم نقاب داشتیم، اما باز هم مأموران ما را شناسایی کردند.
منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها