خلبان هواپیمای سقوط کرده در البرز با تصاویر هوایی دیده شد/ پیکر سرنشینان هواپیمای آموزشی سانحه دیده در البرز کشف شد

فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه علمیات جست و جو برای یافتن هواپیمای سقوط کرده در البرز با استفاده از هلی‌شات در حال انجام است؛ گفت: تیم‌های عملیات در حال حرکت به سمت یک نقطه احتمالی هستند.

خلبان هواپیمای سقوط کرده در البرز با تصاویر هوایی دیده شد/ پیکر سرنشینان هواپیمای آموزشی سانحه دیده در البرز کشف شد

محمدرضا البرزی، با اشاره به سقوط یک هواپیمای آموزشی دو نفره در استان البرز، گفت: عملیات جست و جو برای یافتن این هواپیمای که ظهر روز سه شنبه ۱۹ دی ماه سقوط کرد تا ساعت ۲:۳۰ بامداد ادامه داشت و نیروهای عملیاتی پس از استراحتی کوتاه از ساعت ۷ صبح امروز مجدداً جست و جو را از سر گرفتند.

بیشتر بدانید: گم شدن عجیب یک هواپیما در کرج؛ دانشجو و معلم هر دو در سانحه سقوط هواپیمای آموزشی جان باختند

البرزی خاطرنشان کرد: در این عملیات از هلی‌شات و پهپاد استفاده می‌شود و لحظاتی پیش یک نقطه احتمالی در تصاویر ارسالی از هلی‌شات مشخص شد که نیروهای عملیاتی در حال حرکت به سمت این محدوده هستند و ظرف دو تا سه ساعت آینده نتیجه مشخص خواهد شد.

مهدی مهرور مدیرکل مدیریت بحران البرز، گفت: طبق گزارشی که به مدیریت بحران داده شده است خلبان در تصاویر هوایی رویت شده اما تا زمانی که تیم‌های عملیاتی به نقطه مورد نظر نرسند نمی‌توان در این خصوص اظهار نظر قطعی کرد.

پیکر سرنشینان هواپیمای آموزشی سانحه دیده در البرز کشف شد

 محمد باقر خلفى، مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: دقایقى پیش و با تلاش بی وقفه نیروهای امدادی هلال احمر از روز گذشته، پیکر سرنشینان هواپیماى آموزشى در منطقه سفیدارک در نزدیکی روستای وشگین کشف شد.

گفتنی است؛ ظهر روز گذشته یک هواپیمای آموزشی در اطراف شهرستان کرج از رادار محو شد و بلافاصله هفت تیم هلال احمر برای جست و جو به این منطقه اعزام شده اند‌، جست وجوی تیم های امدادی، سگ های آنست تا صبح امروز ادامه داشت و ساعت 9 بقایاى هواپیمای آموزشی سانحه دیده در منطقه سفیددارک ساوجبلاغ مشاهده شد.

بعد از مشاهده بقایای  هواپیما، بالگرد جمعیت هلال احمر برای یافتن نفرات به پرواز درآمد و از تمامی امکانات برای یافتن کادر پرواز این هواپیما استفاده شد. تیم آنست هلال احمر نیز در منطقه حضور داشت و محدوده جست و جو تا ارتفاعات طالقان گسترش پیدا کرده بود.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رضا
    0

    چه سرمایه هایی رو داریم از دست میدیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها