سرقت های عجیب 2 دزد برای تامین هزینه مواد مخدر

عاملان تیراندازی در شهرستان نوشهر که دارای دو سلاح شکاری بودند، از سوی پلیس دستگیر شدند.

سرقت های عجیب 2 دزد برای تامین هزینه مواد مخدر

سرهنگ علی اکبردرویشی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و تیراندازی در یکی از محلات بخش مرکزی شهرستان، مأموران بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

پس از حضور مأموران در محل، سه نفر از عاملان این درگیری و تیراندازی که با یک خودرو سواری از محل متواری شده بودند، شناسایی شدند.
 سرهنگ درویشی، تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف کردند.

درویشی با بیان اینکه این متهمان در بازجویی اولیه به بزه ارتکابی اعتراف کرده‌اند، یادآور شد: یکی از این متهمان از اراذل و اوباش سابقه‌دار شهرستان بوده و قبلاً نیز به علت تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان دستگیر و روانه زندان شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: پلیس با تمام توان در راستای تأمین نظم و امنیت و ارتقای احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند و انتظارمان از مردم همکاری‌های همه‌جانبه با مأموران است.

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    توضیح تو شکر.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها