تخریب ساختمان قدیمی با انفجار گاز

انفجار مهیب یک خانه قدیمی در تهران منجر به مصدوم شدن پسری جوان شد.

تخریب ساختمان قدیمی با انفجار گاز

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در تشریح جزئیات این خبر گفت: ساعت ۴:۱۰ بامداد پنجشنبه یک مورد حادثه انفجار در یک ساختمان قدیمی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه واقع در خیابان سهروردی، خیابان اقلیمی اعزام کرد.

با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که انفجار در یک ساختمان دو طبقه قدیمی که یک نیم طبقه حدود ۳۰ متری نیز در طبقه سوم آن ساخته شده بود رخ داده و مرکز انفجار در همان نیم طبقه بوده که یک مرد ۲۷ ساله نیز ساکن آنجا بود.

شدت آن به حدی بود که سبب تخریب دیوارهای این ساختمان قدیمی شده و حتی پنجره آهنی این واحد را چندین متر جلوتر و به داخل حیاط ساختمان مجاور پرتاب کرده بود.  

این انفجار شعله نداشت اما موج انفجار شدید بود و مرد ۲۷ ساله نیز زیرآوار مانده بود که آتش‌نشانان نسبت به خارج کردن وی از زیرآوار اقدام کرده و او را برای درمان در اختیار عوامل اورژانس مستقر در محل قرار دادند.
ملکی درباره علت وقوع این حادثه نیز گفت: شواهد به جا مانده از محل و گزارش‌های اولیه کارشناسان آتش‌نشانی حاکی از آن است که نشت گاز از وسیله گازسوز سبب وقوع این انفجار شده است.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها