آزارهای شیطانی دخترخوانده از سوی مردی که مدعی است جنون دارد

حکم اعدام ناپدری که متهم است دختر خوانده‌اش را مورد آزار قرار داده، در دیوان عالی نقض شد و پرونده مورد رسیدگی دوباره قرار خواهد گرفت.

آزارهای شیطانی دخترخوانده از سوی مردی که مدعی است جنون دارد

 یک سال قبل زن جوانی با مراجعه به پلیس آگاهی شکایتی علیه همسرش مطرح کرد و در تشریح ماجرا گفت: چند سال قبل وقتی دخترم 4 ساله بود همسرم را در یک سانحه رانندگی از دست دادم. مدتی بعد یکی از بستگان نزدیک همسرم به خواستگاری‌ام آمد و من برای اینکه دخترم زیر دست غریبه بزرگ نشود پیشنهادش را پذیرفتم و با او ازدواج کردم. اوایل زندگی خوبی داشتیم تا اینکه دخترم کم‌کم بزرگ شد و من متوجه تغییر رفتارش شدم، گوشه گیر شده بود و گاهی هم عصبی و پرخاشگر؛ بعد متوجه شدم که او نسبت به پدرخوانده‌اش حس خوبی ندارد.

در نهایت تصمیم گرفتم او را پیش روان‌شناس ببرم و بعد از چند جلسه متوجه موضوعی شدم که از ناراحتی به مرز سکته رسیدم؛ همسرم مدتی بود که دخترم را آزار می‌داد. حالا هم از او شکایت دارم و می‌خواهم به اشد مجازات محکوم شود.
با این شکایت مرد ۴۳ ساله بازداشت شد و در بازجویی‌ها وقتی در برابر مستندات قرار گرفت لب به اعتراف گشود و گفت: من مهسا را آزار داده‌ام و حالا هم عذاب وجدان دارم و پشیمان هستم.
با اعترافات صریح متهم برای وی کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت

در ابتدای این جلسه مادر قربانی به جایگاه رفت و گفت: با اینکه از این مرد فرزند مشترکی دارم اما برایش درخواست اشد مجازات را دارم.
سپس دختر 17 ساله به جایگاه رفت و با تشریح آزارهای 7 ساله ناپدری درخواست اشد مجازات کرد.
پس از آن متهم به جایگاه رفت و گفت: من بیماری اعصاب و روان دارم و همین موضوع باعث شده تا چنین کاری بکنم، حالا هم از کارم پشیمانم و تقاضای بخشش دارم. اگر پزشکی قانونی سلامت روانی‌ام را بررسی می‌کرد حرف‌هایم اثبات می‌شد.
در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدارک موجود در پرونده، متهم را به اعدام محکوم کردند.پس از صدور رأی، متهم به حکم صادره اعتراض کرد و پرونده به دیوان عالی کشور رفت.
در این میان وکیل متهم با ارائه مدارکی مدعی شد موکلش از سلامت روان برخوردار نیست و اختلال روانی دارد.
با طرح این ایرادات، قضات شعبه 51 دیوان عالی کشور حکم اعدام را شکستند و خواستار رسیدگی دوباره به پرونده شدند. به این ترتیب قرار شد متهم پس از معاینه از سوی کارشناسان پزشکی قانونی، در شعبه هم‌عرض محاکمه شود.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • حاعری
    0

    سلام چطور هفت سال هوشیار بود هر غلطی می کرد حالا که بن بست رسیده روانی خودش را جا زده قوه قضا عیه خواب

  • لعنت بر کسی که از متجاوز دفاع میکنه
    0

    اگه روانیه چرا خودش را جلوی ماشین نینداخته ؟؟ چرا مثلاً خودکشی نکرده؟ چرا تو کوچه خیابان مزاحم کسی نشده؟؟؟چرا به خودش آسیبی نزده؟؟
    روانی بوده هفت سال با یک دختر بچه ......؟؟؟
    خیلی هم حروم زاده بوده دیده زنه خرفته از دخترش سواستفاده کرده
    لعنت به اون رأی و حکمی که این آشغال رو زنده نگه داره
    و لعنت به اون وکیل از خدا بی خبر
    با دختر خودت همین کار رو میکردن همینطوری دفاع می‌کردی؟؟؟

  • ناشناس
    0

    حیف و صد حیف از اسم سگ که روی تو بزارند،اعتراض کردی که به زندگی لجن بار خودت ادامه بدی.تو نباید اعدام بشی،تو باید تکه تکه بشی

  • ناشناس
    0

    خاک تو سر وکیل و قاضی باید این انگل به جامعه برگرده و به کاراش ادامه بده

  • ناشناس
    0

    روانی نبودی هوسباز بودی..
    آب نمی بینند وگرنه همشون مثل همند

  • علی
    0

    توی اروپا و آمریکاشم کسی که به یک کودک آزار جنسی می‌رسونه اعدام می کنند، این اشغال رو باید زجرکش کرد ، اون دختر تا آخر عمر تحت اثر این آزار جنسی زجر می کشه

  • رضا
    0

    آقای وکیل آشغال که از این حیوان حمایت میکنی به خاطر پول!!!!!فکر نکردی اگر دیونه بوده؟ باید یکی مثل خودت و خودش پیدا میکرد به هم دیگه تجاوز میکردین تا آخر عمر ننگین خودتون ۰۰۰۰ اعدام کمه برای این آشغال

  • فرید
    0

    عجب قضات عتیقه ای دارد دیوانعالی کشورمان آنها را باید بفرستند دادگاه لاهه .طرف خودش میگه 7سال به دختر بی گناه به زور تجاوز کرده و این ها میخواهند اعدام نشود و دو باره به افراد دیگری تجاوز کند

  • فرزندجانبازایران
    0

    ۲۰۰هزار شهید الکی بخاطر این آب و خاک ندادیم که همچنین لجنی بیاد به یک طفل معصوم بچه به طرز وحشیانه ... اعمال شوم خودشو پیاده کنه .
    اعدام کنند اونو بهتره بطرف اگه به ما خانواده شهدا بردند سراز تنش با ساتور جدا میکنیم تا عبرتی برای امثال اون بشه .
    یاحق...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها