پیدا شدن جوان گمشده خراسانی بعد از ۵ ماه در سمنان

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه از پیدا شدن مرد ۳۴ ساله‌ای خبر داد که ۵ ماه پیش خانواده‌اش مفقود شدن او را اعلام کرده بودند.

پیدا شدن جوان گمشده خراسانی بعد از ۵ ماه در سمنان

سرهنگ سید جلال حسینی فرمانده انتظامی شهرستان سرخه در استان سمنان ۶آذر در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: شب گذشته در زائر سرای بین راهی روستای لاسجرد، ماموران گشت انتظامی پاسگاه متوجه رفتارهای غیر عادی مردی در آنجا شدند و پس از صحبت با وی مشخص شد این فرد دارای اختلال روانی بوده و گم شده است.

وی ادامه داد: پس از انتقال این فرد به پاسگاه لاسجرد، تحقیقات پلیس برای یافتن خانواده وی آغاز شد و با تلاش بسیار زیاد ماموران سرانجام مشخص شد، این فرد ۳۴ ساله، تیرماه امسال در شهر بجنورد گم شده و خانواده اش اعلام مفقودی کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه فرد پیدا شده به دلیل حالت های روحی و روانی تحویل اورژانس اجتماعی شد تا برای بهبود وضعیت به بیمارستان منتقل شود، خاطرنشان کرد:خانواده فرد مفقود شده در جریان ماجرا قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه بااشاره به تلاش پلیس برای برگرداندن این شهروند بجنوردی اضافه کرد: قرار است که خانواده این فرد برای تحویل وی به سمنان مراجعه کنند.

منبع: حادثه 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها