کشف اسکلت پیرزن پولدار

جسد زن گمشده بعداز دو سال در خانه‌اش در تهران کشف شد.

کشف اسکلت پیرزن پولدار

دو سال قبل زنی ۷۰ ساله به طور مشکوکی در یکی از محله های تهران  ناپدیدشد.  خواهر و خواهرزاده‌اش به دنبال او بودند اما موفق به یافتن وی نشدند.

از این ماجرا دو سال گذشت تا اینکه خانواده این زن گمشده  به دادسرا رفتند و خواستار این شده که امین اموال او  شوند. آنها وقتی این  موافقت قضایی را  به دست آوردند برای بررسی اموال زن سالخورده پولدار به برج معروفی در محله ستارخان تهران رفتند و به کمک ماموران قفل در خانه او را شکستندو وارد شدند.

آنها در بررسی از خانه با بقایای جسد او در حالی رو به رو شدند که در کنج نشیمن افتاده و زمان زیادی از مرگ او گذشته بود. آنها در ادامه بررسی ها متوجه شدند،نزدیک به دو سال از مرگ این زن در خانه اش می گذرد.

  موسی رضازاده، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران  با تائید این خبر گفت : هنوز علت مرگ این زن سالخورده معلوم نیست و تحقیقات پلیسی برای مشخص شدن ابعاد این پرونده ادامه دارد.

منبع: جام جم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    در این سالها اینجا برا 14 و 20 و 30 و 40 یا 50 سالش هم خوندیم که اینجوری سرشون اومد برخی شوهر هم تازه داشتند ولی اینو که داشتند می کشتند آقاشون که چند ساعتی رفته بوده سر کار. دیگه داریم کنار می اییم با این که چه تنها باشی چه نباشی چه زن باشی چه مرد پولدار باشی یا بی پولی که اگه پول نداره اما باز هم زنه!!! اجل مرگت که برسه می میری!

  • قدرت پول
    0

    یعنی ورثه در این دو سال سری به این منزل نزده اند ؟!؟!؟

  • ناشناس
    0

    عجب چقدر بد

  • ناشناس
    0

    چقدر مسخره: نوشتید "خواهر وخواهر زاده اش همه جا بدنبالش بودند اما موفق نشدند" بعد جسد توخونه اش تو برج ... پیدا شده که دوسال از مرگ پیرزن بیچاره میگذره

  • جواد مقدم
    0

    چطور همسایه ها متوجه تعفن جسد نشده اند ؟ عجیب است ! بنده خدا سکته کرده شاید اگر کسی در کنارش بود هنوز زنده بود . تنهائی زجر آور است در کشور پانسیون هایی برای سالمندان ثروتمند است که بیشتر از هتل امکانات دارد آنجا دوست و همزبان پیدا می کنند و پزشک همواره به آنها سر می زند اطاق خصوصی دارند و از تغذیه اصولی برخور دارند و هر زمان که بخواهند می توانند خارج شوند و به اقوام و فرزندان سر بزنند اصلا تصور نکنند که آنجا زندان است .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها