مرگ مشکوک خانم معلم تهرانی زیر دوش آب در خانه اش

خانم معلم تهرانی در خانه اش به طرز مشکوکی به کام مرگ فرو رفت.

مرگ مشکوک خانم معلم تهرانی زیر دوش آب در خانه اش

ساعت 17 روز یکشنبه 21 آبانماه خبر  مرگ مشکوک  زن میانسالی به کلانتری 108 نواب گزارش شد که بلافاصله تیمی از ماموران و متخصصین تشخیص هویت در محل حادثه حضور پیدا می کنند.

همسایگان متوفی بعد از غیبت چند روزه این زن به علت نظم مشخصی که در رفت و آمدش به خانه داشته و معلم دبستان بوده و همینطور میدانستند که این زن هیچ خانواده ای در تهران ندارد و این چند روز متوجه خروج او از خانه اش نشده بودند به غیبت وی او مشکوک شدند و با پلیس تماس گرفته و ماموران را از غیبت خانم معلم جوان مطلع می کنند.

ماموران بلافاصله پس از ورود به خانه  متوفی  متوجه باز بودن در حمام شده و مشاهده می کنند که این زن روی زمین افتاده و بر اساس لخته های خونی کنار جسد ریخته شده بود متوجه می شوند که این زن 50 ساله چند روزی است که به کام مرگ فرو رفته است.

پزشکان در تشخیص ابتدایی خود اعلام کرده اند که متوفی دچار گاز گرفتگی شده و گویا داخل حمام لیز خورده و پشت سرش با زمین برخورد کرده و به کام مرگ فرو رفته است.

بنا بر این گزارش، با دستور مقام قضایی  جسد  برای معاینات نهایی و بررسی دقیق علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شده است و تحقیقات تکمیلی در دستور کار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    معلومه کار کیا بوده اینروزها لیز خوردن شده بهانه

  • ناشناس
    0

    مثل اکبر هاشمی رفسنجانی.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها