قتل خونین پسر جوان در فرحزاد

پسر جوان که در سناریوی قتل خونین برادرش در فرحزاد دستگیر شده بود آزاد شد.

قتل خونین پسر جوان در فرحزاد

22 مهرماه خبر قتل مرد جوانی به بازپرس براعه از شعبه 3 دادسرای امور جنایی گزارش شد که در تحقیقات اولیه مشخص شد این مرد جوان با ضربات چاقو و پس از دزدیده شدن گوشی همراهش به قتل رسیده بود.

در این قتل خونین پسر جوان از ناحیه گردن هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود و  در نیمه های راه دره فرحزاد در خیابان رها شده و در حین رسیدن به بیمارستان به کام مرگ فرو رفته بود.

ظهر امروز بعد از گذشت 2 هفته برادر مقتول که یکی از این متهمین این پرونده است برای تحقیقات بیشتر پیش روی بازپرس براعه از شعبه 3 دادسرای امور جنایی قرار گرفت.

متهم در اعترافاتش گفت: من و برادرم در خانه ای که کارگران دیگری هم زندگی می کردند خوابیده بودیم که یک مرد با صورت کاملا پوشیده شده وارد اتاق شد و با چاقو به گردن و کتف برادرم ضربه زد و گوشی او را قاپید و سریع از خانه فرار کرد .

او در ادامه گفت: من اینقدر شوکه شده بودم که اول سعی کردم جلوی خونریزی را بگیرم اما اینقدر شدت ضربه بالا بود که خون به تمام دیوار و روی زمین هم پاشیده شده بود و وقتی خواستیم به کمک دوستانم او را به بیمارستان برسانیم متوجه شدیم که نفس نمی کشد و چون کارت شناسایی همراهمان نبود او را در خیابان رها کردیم و به اورژانس زنگ زدیم اما با رسیدن اورژانس برادرم در حین راه فوت کرده بود.

بازپرس براعه با استناد به مدارک مندرج در پرونده، اظهارات شهود و بازبینی دوربین های مدار بسته و شنیدن اظهارات متهمان دستور به آزادی برادر مقتول را صادر و دستور رسیدگی ویژه برای یافتن قاتل فراری این پسر جوان را به کارگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی صادر کرد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    1

    باز هم افغانی این داستان ادامه داره

  • غریبه
    0

    تا افغان باشه در به همین پاشنه میچرخه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها