سارقان خارجی در تله پلیس شهر ری

سرهنگ سید رضا عمادالدینی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری 2سارق اتباع و کشف احشام سرقت شده در محدوده حسن آباد فشافویه ،خبر داد.

به گزارش خبر فوری، سرهنگ "سید رضا عمادالدینی" با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی وقوع سرقت احشام در محدوده حسن آباد فشافویه ، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 178 شمس آباد قرار گرفت.
وی بیان داشت: ماموران در تحقیقات صورت گرفته متوجه شدند 2 سارق که از اتباع کشور همسایه هستند در پوشش چوپان در دامداری ها استخدام و پس از گذشت چند روز اقدام به سرقت احشام می کردند که اقدامات تخصصی و فنی پلیس در خصوص شناسایی 2 سارق آغاز شد.
سرهنگ عمادالدینی افزود: با انجام اقدامات و رصد های اطلاعاتی هر دو سارق در کمتر از 20 ساعت در محدوده یکی از روستاهای شهر حسن آباد شناسایی و دستگیر شدند و از مخفیگاه سارقان که یک دامداری متروکه بود بیش از 200 راس گوسفند سرقت شده شناسایی و مشخص شد سارقان قصد انتقال احشام را به دیگر استان های کشور داشتند.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه متهمان در تحقیقات اولیه با توجه به دلایل و مستندات پلیس به سرقت احشام اعتراف کردند تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها