دختری که 38 سال توسط حیوانات وحشی جنگل بزرگ شده این ریخت و قیافه ای پیدا شد

دختری که حدود 38 سال پیش اعلام شده بود مفقود شده است به صورت معجزه آسایی زنده پیدا شده است.

دختری که 38 سال توسط حیوانات وحشی جنگل بزرگ شده این ریخت و قیافه ای پیدا شد

گزارش شده است که دختری که حدود 38 سال پیش اعلام شده بود مفقود شده است به صورت معجزه آسایی زنده پیدا شده است. این دختر که تمام این مدت در جنگل ها زندگی کرده است اکنون 42 ساله است و هنگامیکه مفقود شد تنها 4 سال سن داشت.

اهالی روستاهای اطراف محل زندگی او مدتها حرفهایی در مورد زنی که در جنگل زندگی میکند نقل میکردند اما این حرف ها همیشه در حد یک شایعه باقی ماند و هرگز تصور نمیشد این دختر همان دختر گم شده در سن 4 سالگی باشد. وی به صورت نیمه جان در حالیکه هیچ لباسی بر تن نداشته است با موها و ناخن های بلند در کنار قبرستان یک روستای همجوار با جنگل پیدا شد.

مادر و پدرش با شنیدن این خبر برای شناسایی او به آن محل رفتند و مادرش او را از روی علامتی که از کودکی بر چهره داشت شناسایی کرد. وی مدتی تحت درمان بود و اکنون با پدر 62 ساله و مادر 58 ساله اش زندگی میکند. آنها هرگز تصور نمیکردند روزی دوباره دخترشان را ببینند. در سال 1974 او در حال بازی با دختر خاله اش در جنگل مففود شد و همان شب طوفان سهمگینی اتفاق افتاد و تصور همگان بر این بود که این دختر 4 ساله از طوفان جان سالم به در نبرده است.

اگرچه خانواده او مدتها تمام c را برای یافتنش جستجو کردند اما او هرگز پیدا نشد او اکنون نمیتواند درست صحبت کند و تنها قادر به بیان چند کلمه جزیی از جمله مادر و پدر است. وی علیرغم 40 سال دور بودن از اجتماع انسان خجالتی نیست اما همچنان رفتاری کودکانه دارد و با بچه ها بازی میکند و به رقص و شادی در خیابانها میپردازد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    16

    در حد زارت بود

    نظرات شما -
    • نگون بخت
      0

      واقعأ امان ازبی فرهنگی

    • ناشناس
      0

      چون هیچ نام و نشانی از شهر و دیار که هیچ از کشور هم داده نشده چنین گفتید؟ شما سخت نگیرید خب بنده خدا پایان هفته حوصله ش سر رفته یادش اومده به دختری در این سن و سال اونجوری تو جنگل و اینا برا همین گفته اینجوری بیاد بیانش کنه! دست کم حق الناسی که به گردنش نیافتاده!به گمانم خود ایشان در دهه 70 میلادی چشم به جهان گشوده که یادش نبوده بنویسه تو دهه هشتاد میلادی بوده که این دختر 4 سالش بوده!

  • ناشناس
    0

    درود به شرفشون

  • نون
    3

    ماهم چهل سال است که

    نظرات شما -
    • 0

      لیاقتتونه. خودتون انتخاب کردید. چشمتون کور

    • 0

      خدا نکنه چشم کسی کور بشه و این بنده خدا که گناهی نداره شاید اون روزها یا نبوده هنوز یا اینکه پدر و مادرش چنین خواستند و همیشه همینه آدمی یه روزهایی خشنوده ولی روزهای دیگه بیشتر و بهتر می خواد و چندی که گذشت افسوس گذشته ای که دیگه نیست رو می خوره!

  • ناشناس
    0

    ضد ونقیض گفتی

  • ناشناس
    0

    38 سال از ناراحتیها و خبرهای بد دور بوده ما که دور نبودیم جز افسردگی چی نصیبمون شده؟

    نظرات شما -
    • 2

      دست کم موها و ناخنهامون اون همه سال همونجوری رها نشده! وای راستی ناخنهاش!!! بنده خدا دختر هم که بوده دیگه واویلا!!! دیگه چیزی نگم بهتره! دیگه صد در صد می دونم نویسنده آقا بوده!!!

  • ناشناس
    1

    1974 که گم شده چهار سالش بوده؟ به گمانم 1984 گم شده بوده.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها