9 باند سازمان یافته جرایم در شرق کشور متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از اجرای ششمین مرحله طرح رعد با انهدام 9 باند سازمان یافته جرایم و دستگیری 2344 متهم خبر داد.

 9 باند سازمان یافته جرایم در شرق کشور متلاشی شد

به گزارش خبر فوری ، سردار "دوستعلی جلیلیان" از اجرای 48 ساعته ششمین مرحله از طرح عملیاتی رعد با هدف برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی و ضربه زدن به کانون جرایم در سیستان و بلوچستان خبر داد و اظهار کرد: این طرح پس از کار اطلاعاتی و عملیاتی متعدد و منسجم در اقصی نقاط استان توسط مأموران جان بر کف پلیس به انجام رسید.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در اجرای این طرح 2344 متهم دستگیر و 9 باند سازمان یافته انواع جرایم متلاشی که ارزش اموال مکشوفه این طرح در فضای حقیقی بیش از 70 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به جلوگیری از ورود اتباع بیگانه به کشور، گفت: پلیس استان در اجرای این طرح با اشراف اطلاعاتی موفق شدند 1708  نفر از مترددین غیرمجاز را که از مرز گذر کرده و وارد کشور شده بودند، دستگیر کنند.

وی ادامه داد: مقدار دو تن و 121 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این طرح کشف و در این رابطه 13 قاچاقچی دستگیر و 40 خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر دستگیر شدند.

سردار "جلیلیان" گفت: در این طرح کارشناسان پلیس فتا توانستند 1200 تارنمای مجرمانه را مسدود، یک میلیارد و ششصد میلیون تومان وجه به حساب بزه دیدگان را برگشت داده و اعضای 3 نفره باند کلاهبرداری رسید ساز جعلی را که در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری می نمودند شناسایی و دستگیر نمایند.

وی از تداوم طرح‌های عملیاتی و ضربتی و فوریتی پلیس در سیستان و بلوچستان خبر داد و تأکید کرد: طرح‌های عملیاتی در جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان اجرا خواهد شد، تمام تلاش ما این است که احساس امنیت در جای جای استان حاکم شود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان باید بدانند که این استان جای امنی برای آن‌ها نیست و قاطعانه و به حکم قانون با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

منبع: خبرفوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها