شلیک مرگ با کلت کمری به جوان نهاوندی

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: فردی که با استفاده از کلت کمری اقدام به قتل جوان ۳۴ ساله کرده بود در کمترین زمان شناسایی و دستگیر شد.

شلیک مرگ با کلت کمری به جوان نهاوندی

سرهنگ ذبیح الله درویشی روز دوشنبه افزود: ظهر روز گذشته مرد ۳۶ ساله با مراجعه به محل فعالیت مقتول وی را با کلت کمری هدف گلوله قرار داد و به قتل رساند.

​وی اضافه کرد: به دنبال تماس یکی از شهروندان و گزارش این تیراندازی منجر به قتل به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، تیمی از عوامل انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه جرم حاضر شدند.

فرمانده انتظامی نهاوند ادامه داد: تیم ویژه بررسی صحنه وقوع جرم با انجام یکسری کارهای کارشناسی سرنخ هایی را به دست آورده و بلافاصله دستگیری قاتل را در دستور کار قرار داد.

سرهنگ درویشی افزود: با فعال شدن تیم های گشتی و شناسایی محل هایی که احتمال حضور قاتل وجود داشت، متهم شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

وی بیان کرد: بررسی های اولیه پلیس گویای این است که خصومت و اختلاف شخصی عامل بروز قتل بوده است با این وجود تحقیقات تکمیلی برای روشن شدن زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    امریکاشم فکر نکنم آنقدر اسلحه باشه که تو ایران

  • ناشناس
    0

    این همه ۲۴ ساعته در این کشور،جرم و جنایت اتفاق می افتد،ولی سیمای میلی،هیچکدام را پخش نمی کند،ولی اگه یک برگ درختی در آمریکا و یا غرب بر زمین بیفتد،و یا در فلان محل و فردشگاه،تیر اندازی شده،خودشان را شب و روز جر می دهند،و طوری اخبار آنجا را منعکس می کنند ،مثل اینکه جنگ داخلی و خیابانی در گرفته است،ولی نمی‌دانند یا خودشان را به کوچه علی چپ میزنند،که مردم دیگه پروپاگاندای آنها را قبول ندارند ومرجع خبری آنها منابع بی طرف دیگری است نه این دستگاه که به بوق حکومت تبدیل شده است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها