جزئیات جدید از نزاع منجر به قتل در نهاوند

فرمانده انتظامی نهاوند با بیان جزئیات جدیدی از نزاع منجر به قتل در سراب فارسبان نهاوند از دستگیری قاتل متواری به کوه های اطراف این شهرستان در روز گذشته خبر داد.

جزئیات جدید از نزاع منجر به قتل در نهاوند

سرهنگ ذبیح اله درویشی اظهار داشت: پنجشنبه هفته گذشته جوانی سوار بر تاکسی به سمت فارسبان نهاوند عزیمت کرده که در این حین فردی سوار بر موتور سیکلت جلوی تاکسی پیچیده و برای این وسیله نقلیه ایجاد مزاحمت کرد.

وی اضافه کرد: مسافر تاکسی از این وسیله نقلیه پیاده شده و با موتورسوار مشاجره لفظی کرده که این مشاجره منجر به نزاع و درگیری فیزیکی شد.

فرمانده انتظامی نهاوند یادآورشد: در ادامه این درگیری فیزیکی، موتور سوار با استفاده از سلاح سرد به سمت مسافر تاکسی حمله ور شدو با وارد کردن ضربه او را مجروح کرد.

سرهنگ درویشی بیان کرد: موتورسوار بلافاصله از محل متواری شده و فرد مجروح به بیمارستان منتقل شد که به علت شدت و عمق ضربه سلاح سرد، با وجود تلاش پزشکان این جوان جان خود را از دست داد.

وی افزود: پس از دریافت خبر نزاع منجر به قتل توسط پلیس، عوامل انتظامی طرح مهار را برای دستگیری قاتل به اجرا گذاشته و او در یک عملیات ویژه پلیسی در کمتر از۶ ساعت پس از ارتکاب قتل دستگیر شد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها