سرقت تلفن همراه از آرایشگاه های زنانه

اعضای باند 3 نفره سارقان که تلفن همراه مشتریان آرایشگاه‌های زنانه را سرقت می‌کردند در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان دستگیر شدند.

سرقت تلفن همراه از آرایشگاه های زنانه

سرهنگ حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در توضیح این پرونده گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تلفن همراه از آرایشگاه‌های زنانه در سطح استان با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.  کارآگاهان پلیس پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام یک‌سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین جمع‌آوری سرنخ‌های موجود در صحنه‌ها در نهایت هویت زن سارق را شناسایی کرده و متهم را در مخفیگاهش در شهرستان شهرضا دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به شناسایی و دستگیری 2 همدست دیگر سارق و مالخر اموال مسروقه در عملیات‌های هماهنگ کارآگاهان پلیس افزود: از مخفیگاه اعضای این باند 15 دستگاه موبایل سرقتی نیز کشف شد. سرهنگ ترکیان تصریح کرد: سارقان در تحقیقات تکمیلی پلیس به 36 فقره سرقت در سطح شهرستان‌های استان و چند استان دیگر کشور اعتراف کردند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها