برخورد با برگزار کنندگان مراسم شیطان پرستی در کرج

سازمان اطلاعات فراجا از برخورد با برگزار کنندگان مراسم شیطان پرستی در شهرستان کرج در استان البرز خبر داد.

برخورد با برگزار کنندگان مراسم شیطان پرستی در کرج

در پی گزارشات مردمی واصله، عوامل سازمان اطلاعات فراجا با انجام اقدامات اطلاعاتی و همچنین پشتیبانی عوامل انتظامی در یک اقدام ضربتی در ساعت ۲ بامداد ۲۷ مرداد ماه ۲ باغ در اطراف کرج، که اقدام به برگزاری مراسمات شیطان پرستی در قالب پارتی های مختلط همراه با مصرف مشروبات الکی و اعمال منافی عفت می‌کردند؛ مورد ضربه قرار داده است.

در این گزارش آمده است که در این عملیات تعداد ۱۱ نفر از گردانندگان مراسم که هشت مرد و سه زن بودند دستگیر شدند و مقادیر قابل توجهی مشروبات الکی دست ساز و وسایل استحصال مشروبات الکی کشف و ضبط شد.

عوامل دستگیر شده در این مکان ها اقدام به استحصال مشروبات الکی به صورت دست ساز نیز می کردند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    2

    بابا بس کنید تروقرآن اخه 4 تا اسکلت و خون اشام میشه شیطان پرستی جمجمه انسان داشته باشی اسباب بازیشو میشی شیطان پرست؟؟؟؟؟؟؟؟ بغلش ماسک خرگوشیه با 2 تا تل استیکر دار کجای این شیطان پرستیه اخه نامرد نباشید دیگه شیطان پرستی خون میخورن مدفوع میخورن بچه میکشن شاخ میزارن واسه خودشون لباسای شیطان پرستی علامت های خاص داره اینو هرجا نشون بدی معلومه یه جوونه با سلیقه خاص

  • ناشناس
    1

    ببیندد،استغفرالله انجام مراسم شیطان پرستی و اجرای مراسم نمودار پنج پر و سجده به شیطان لعین وانجام آیینهاشون یک چیز مهم دیگه هست و اما استفاده از الات موسیقی و رقص،مختلط و خوردن مشروب ی چیز دیگه هست..شاید ناهنجاری های اجتماعی داشتند و رقص مختلط،خیلی جاها هست وتعجب نداره بخصوص توی بچه پولدارهای دوزاری اما شاید جز شیطان پرستان نبودند ..بهتره تحقیق کافی بشه .تشکر

  • ناشناس
    0

    مگه از شیطان پرستی پولی گیرشون میاد؟ مثلا شیطان میاد و بهشون تراول و طلا میده؟ چند تا بیکار و خل و چل. و بی پول جمع می شوند و برای تنوع آهنگ میذارن و مشروب میخورند و میرقصند تا خودشون را یکجوری میخواهند خالی کنند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      بعید میدونم بی پول باشند .پول حرام و زیادی عاقبت نداره .

  • Slam
    1

    این نماد نماد پوتین رئیس جمهور روسیه است نشانه کشتار مردم اوکراین و روسیه بله

  • ناشناس
    0

    بدبختهای روانی همین یکی کم بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها