کشف تریاک در دستگیری دو توزیع کننده مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: دو توزیع کننده عمده مواد مخدر در عملیات پلیس این شهرستان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان سه کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر کشف شد.

کشف تریاک در دستگیری دو توزیع کننده مواد مخدر

سرهنگ علیرضا معیریان افزود: مأموران انتظامی این شهرستان، با اطلاع از فعالیت ۲ توزیع کننده عمده مواد مخدر در خرید و فروش مواد مخدر در سطح شهرستان اراک، بلافاصله اقدامات خود را جهت دستگیری این ۲ متهم آغاز کردند.

او گفت: پس از تحقیقات تکمیلی و شناسایی دقیق مخفیگاه متهمان و بعد از هماهنگی مرجع قضایی، طی یک عملیات هدفمند از سوی مأموران انتظامی کلانتری ۲۰ اراک، نسبت به دستگیری آنان اقدام و در بازرسی از مخفیگاهشان ۳ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی اراک با قدردانی از همکاری صمیمانه شهروندان با پلیس در اجرای مأموریت‌های مختلف پلیسی، افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

سرهنگ معیریان با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح جامعه افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پلیسی، پس از تشکیل پرونده برای سیر و مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها