۶۱ قبضه انواع سلاح جنگی در نیکشهر کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان نیکشهر در عملیاتی منسجم و ضربتی موفق شدند ۶۱ قبضه انواع سلاح جنگی و مهمات مربوطه را در بازرسی از یک خودروی سواری کشف کنند.

۶۱ قبضه انواع سلاح جنگی در نیکشهر کشف شد

سردار دوستعلی جلیلیان اظهارکرد: ظهر امروز ماموران انتظامی نیکشهر با همکاری انتظامی ایرانشهر از حمل محموله ای سلاح‌ جنگی در مسیر نیکشهر به کشیک مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: خودروی حامل سلاح‌ها که یک سواری ۴۰۵ بود شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه متوقف شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۵۰ کلت جنگی، ۱۱ سلاح کلاشینکف، یک هزار و ۹۹۹ فشنگ کلت، ۹۸ خشاب کلت و ۱۲ خشاب کلاشینکف که بصورت حرفه ای جاساز شده بودند را کشف کردند.

وی ادامه داد: در این در این رابطه یک نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

سردار جلیلیان خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور برای تامین امنیت پایدار شبانه روز در حال تلاش و خدمت رسانی هستند و در این مسیر هر ساله شهدایی تقدیم می‌کنیم که امید است شهروندان عزیز نیز با پلیس تعامل و همکاری داشته باشند و هرگونه موضوع و موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند تا اقدامات لازم به موقع انجام شود.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    1

    اگر این کشفیات درست باشدباید شدت یابد همچنین بازرسی منازل مسکونی افراد مشکوک انجام گیرد که احساس خطر کنن افراد برای انتقال و خرید و فروش اسلحه

  • 🐜
    0

    طالبان با لباس پناهنده اطراف شهرهای بزرگ ایران با سلاحهای جنگی زندگی می کنند موضوع اتباع افغان بسیار خطرناک است برای مردم حاشیه نشین و روستایی که اتباع افغان اسلحه دارند آیا گوش شنوایی هست!!!؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها