دستگیری عاملان قتل در سرایان

فرمانده انتظامی سرایان از دستگیری عاملان قتل شهروند سرایانی در عملیات ویژه ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در کمتر از 12 ساعت خبر داد.

دستگیری عاملان قتل در سرایان

سرهنگ شکوهی راد گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر  یک مورد مرگ مشکوک در شهرستان سرایان بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.  

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مرجع قضائی و یک سری اقدامات تخصصی و پلیسی در همان لحظات اولیه سرنخ‌هایی بدست آورده و پس از حصول اطمینان  و مستندات هویت عاملان این قتل شناسایی شدند.  

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان گفت: در اقدام سریع و با دقت عمل ماموران و انجام اقدامات پلیسی، محل اختفاء متهمان مورد نظر شناسایی و در کمتر از ۱۲ ساعت از زمان وقوع قتل ۲ نفر دستگیر  شدند و پس از بازجویی فنی وتخصصی به ارتکاب قتل با مشارکت یکدیگر اعتراف کردند.  
 سرهنگ شکوهی راد با اشاره به اینکه قاتل انگیزه کار خود را اختلافات شخصی  عنوان کرده است افزود: متهم به همراه برادرش که در قتل مشارکت داشته پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.  
 
وی  توصیه کرد: می‌توان با به کارگیری اندکی سعه صدر و کنترل خشم از وقوع بسیاری از جنایات این چنینی پیشگیری کرد.  

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حسین
    0

    این دو نفر از آشنایان من هستن.اصلا اهل این جور دعواها نبودن.متاسفانه این نتیجه فضای مجازی کثیفه.وقتی خانم ها عکس با آرایش و بیجا از خودشون میذارن روی پروفایل،یه مرد مریض هم میاد و مزاحمت ایجاد میکنه،کم کم رابطه ایجاد میشه و شیطان این وسط دست ب کار میشه و کار به جایی میرسه که نتیجه ش میشه این.شوهر اون خانم رو جنون میگیره و مرتکب قتل میشه.در واقع شاید لازمه این اتفاق بیفته تا درس عبرت بشه برای دیگران.آبروی چندین خاندان و خانواده میره این وسط،چند تا بچه هم یتیم میشن و جز نابودی چیزی نداره واسه خانواده ها.دین رو خدا آورده واسه این.تا زندگی انسان یه رویه ی قشنگی داشته باشه.خدا آخر عاقبت همه مون رو ختم بخیر کنه.
    اینستاگرام عامل نابودی خانواده و جامعه س.پاکش کنید،پاکش کنید.اینو یه متخصص جامعه شناس میگفت در مورد اینستاگرام.پاکش کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها