اقدام شیطانی 2 مرد جنوبی با زنان مسافر در پراید و تیبای شیشه دودی

مردان شیطان صفت شادگانی که شکارچی زنان و دختران در چند شهر خوزستان بودند، توسط پلیس دستگیر شدند.

اقدام شیطانی 2 مرد جنوبی با زنان مسافر در پراید و تیبای شیشه دودی

وحشت زنان خوزستانی از سارقان مسافربرنمای شادگانی زیرا در برخی از سرقت ها، سارقان لباس های زنان را از تنشان در آورده بودند. در ادامه ماجرای وحشت زنان از این سارقان شیطانی را میخوانید.

این مردان شیطان صفت باوثیقه آزاد بودند.

در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف درسال ۱۴۰۱ در برخی از شهرهای استان خوزستان توسط اشخاص مسافرکش نمایی که تنها زنان و دختران را طعمه خود قرار می دادند سناریوی هولناکی را پیش روی پلیس و مردم قرار داد.

در این راستا یک منبع آگاه گفت: ماموران پلیس برخی از شهرهای استان خوزستان در جریان پرونده هایی قرار گرفتند که در آن 2 مرد سوار بر خودروی پراید و خودروی تیبا با شیشه های دودی و تحت عنوان مسافرکش‌ نما اقدام به سوار کردن خانم ها در خیابان کرده و سپس با تهدید چاقو دست به سرقت پول، گوشی موبایل و طلاهای آنها می زدند و سپس طعمه های خود را در بیرون شهر و یا خیابان های خلوت از خودرو به بیرون پرت میکردند و برخی از قربانیان سارقان هدف نیت  شیطانی این دزدان خشن می شدند.

تحقیقات پلیسی برای دستگیری و شناسایی این سارقان مسافرکش نما به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

درهمین راستا مأموران پلیس  استان خوزستان موفق به دستگیری دو سارق  شیطان صفت که از افراد سابقه دار هستند و باقرار وثیقه از زندان آزاد شده بودند را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه متهمین را درشهرستان شادگان دستگیر کردند.

 قربانیان و مالباختگان جهت شناسایی متهمین احضار و به محض مشاهده متهمین برخی از شاکیان که دو نفر از آنها قربانی آزار جنسی از سوی سارقین شده بودند از هوش رفتند یکی از قربانیان که بسیار وحشت کرده بود، گفت که فرد دستگیر شده پس از سرقت طلاهایش وی را هدف نیت شیطانی خود قرار دادند که این موضوع برایم مشکلات روحی روانی بوجود آورده است.

خانم دیگری نیز گفت پس از این اتفاق دیگر جرأت بیرون آمدن از خانه را ندارم.

متهمین که افردی سابقه دار و شیشه ای هستند، در بازجویها اعتراف کردند که باخودروی پراید یا تیبای شیشه دودی و باپلاکهای سرقتی اقدام به سرقت به عنف تحت پوشش مسافربرنما در برخی ازشهرهای استان خوزستان کرده اند و چند زن را نیز هدف نیت شوم خود قرار داده اند.

این در حالی بود که ماموران در تحقیقات پلیسی پی بردند یکی از متهمان سالها پیش برادرش بخاطر  اقدام شیطانی  اعدام شده است.

پس از اعترافات متهمین هر دو متهم تا زمان دادگاه رسیدگی به اتهاماتشان با قرار مناسب از سوی مقام قضایی روانه زندان شدند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • ناشناس
    0

    اشد مجازات برای این شیاطین

  • ناشناس
    1

    چرا پلیس جلوی شیشه دودی ها و موتور سواران پلاک دودی را نمیگیرد

    نظرات شما -
    • بسیجی
      0

      بسیاری از ماموران و دست نشانده ها برای شناسایی نشدن و‌انجام ماموریت با ماشینهایی با شیشه دودی تردد میکنند
      نمیتوانند جلوی همه را بگیرند

    • مستاجر بدبخت
      0

      حالا چرا به شیشه دودی گیر دادید گرما چهل ،پنجاه درجه شیشه دودی نشه چکارکنیم ماشین پراید مدل پایین کولرش نمیشه روشن کرد سرعت ماشین میاد پایین حالا چندتا آدم روانی که نباید با قید وثیقه آزاد میکردن گناه ما چیه جلو دودی کردن شیشه ها بگیرن درآمدم از ماشینه ازصبح تواین گرما با ماشین کارمیکنم یه لقمه نون اجاره خونه

  • ناشناس
    0

    فقط اعدام.

  • بهنام
    0

    اعدام با شمشیر و گردن زدن
    رعب و وحشتی که زدن گردن خلافکاران و متجاوزین عنف در جامعه برای بقیه خلافکاران و کسانی‌که فکر اینکار را می‌کنند هزار برابر اعدام با طناب دار است.

    نظرات شما -
    • 0

      دار زدن عذابش بیشتره.

  • ناشناس
    0

    من که تا به حال هیچ وقت تنها تاکسی سوار نشدم از بچگی اونقدر این اخبار رو شنیدم که فکر میکنم تا آخر عمرم هم سوار نشم و تنهایی جایی نمی‌رم
    شاید تعداد این خاک بر سرها خیلی کم باشه ولی باعث شده از آدم و عالم ترس داشته باشم
    واقعا جای تأسف داره

  • ناشناس
    0

    من هم یک زنم ولی هنوز که هنوز اگه اونقدر بایستم که علف زیر پام سبز بشه می ترسم سوار خودرو شخصی بشم که تازه شیشه هاش هم دودیه اون هم این روزها که از در و دیوار خبر دزدیده شدن و اینا میاد.

    نظرات شما -
    • ح.ن
      0

      نه تنها سواره ماشینها نشوید بلکه کسی و جای را که نمیشناسید نروید مردو زن نداره هر چیزی هم بهتون دادن نخورید ماشین و غیره ندارد حتی در هرجای دیگه باشی باز میگویم چیزی از هیچ کس نگیرید و نخورید

    • ناشناس
      0

      بله درست می فرمایید جناب ح.ن. سپاس فراوان از دقت و توجه هوشمندانه و البته دلسوزانه شما.

    • 0

      این جانوران تاکسی هم دارند,ملکی یا دزدی!

  • عه
    0

    مطمئن باشید پس از اینکه سر‌ و صداها خوابید و داستان کهنه شد چند سال زندان می‌زنند و بعد هم آزاد میشن از اعدام هم هیچ خبری نیست.اینا باید زنده باشند به درد می‌خورند.

  • RASOUL
    0

    مطمئن باشید در اولین جلسه دادگاه قاضی اوسکول اونها رو با یک وثیقه مزخرف مثل جواز کسب مغازه آزاد می‌کنه تا دوباره بیوفتن بجون جان و مال و ناموس مردم!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها