بازداشت مظنون تازه در پرونده قتل پزشک سرشناس و همسرش

تحقیقات پلیس تهران درباره قتل پزشک سرشناس و همسرش با دستگیری یک مظنون تازه وارد مرحله‌ای دیگر شد.

بازداشت مظنون تازه در پرونده قتل پزشک سرشناس و همسرش

روز پنج‌شنبه ۱۴ اردیبهشت امسال مأموران پلیس تهران در جریان گم شدن ناگهانی پزشک سرشناسی به نام دکتر ضیائی و همسرش قرار گرفتند و تحقیقات خود را به دستور قاضی محمدجواد شفیعی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران آغاز کردند.
بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد پزشک پولدار همراه همسرش در خانه‌ای در منطقه ولنجک زندگی می‌کند و روز حادثه هم با مرد جوانی به نام بهنام برای معامله خانه ۳۰۰ میلیاردیشان در شهرک غرب قرار داشته‌اند.
مأموران پلیس در بررسی‌های بعدی دریافتند خانه مورد نظر از سوی بهنام با جعل سند به مرد دیگری فروخته شده است.

بیشتر بدانید: قتل دکتر رضا ضیایی و همسرش با 2 گلوله در تهران

افشای جزئیات قتل دکتر ضیایی و همسرش

ابهام‌زدایی در پرونده قتل دکتر ضیایی و همسرش خانم دکتر صابری

در بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف خانه ویلایی شهرک غرب هم مشخص شد زن و مرد سالخورده وارد خانه شده، اما پس از آن از آنجا بیرون نیامده‌اند.

بدین ترتیب بهنام به عنوان مظنون حادثه بازداشت شد. او در بازجویی‌های فنی اعتراف کرد برای بالا کشیدن خانه ۳۰۰ میلیاردی پزشک سرشناس با اجیر کردن پدر و پسری به نام‌های صفدر و کامران آن‌ها را به قتل رسانده است.

در ادامه، مأمورن علاوه بر بازداشت پدر و پسر که متهم به قتل هستند، ۹ متهم دیگر را که در جعل اسناد و سرقت از خانه مقتول دست داشتند، بازداشت کردند. صفدر در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت هر دو مقتول را او به قتل رسانده است.

جزئیات تازه

تحقیقات درباره پرونده قتل پزشک سرشناس و همسرش نشان داد بهنام، مرد کلاهبرداری است که علاوه بر بالا کشیدن خانه مقتول، چند خانه دیگر را هم که صاحبان آن خارج کشور زندگی می‌کنند با جعل سند فروخته و از این راه بیش از ۵۰ میلیارد تومان به جیب زده است.
در حالی که در بازجویی‌ها صفدر قتل را به عهده گرفته بود، مأموران پلیس به ردپای مرد دیگری به نام کیوان در حادثه خونین رسیدند. بدین ترتیب چند روز قبل کیوان بازداشت شد و مورد بازجویی قرار گرفت.

وی در تحقیقات پلیسی جرم خود را انکار کرد و در ادعایی گفت: قرار بود بهنام برای من وام ۴۰۰ میلیون تومانی فراهم کند و من هم با همدستی صفدر، پزشک و همسرش را به قتل برسانم.

او دو اسلحه در اختیار ما قرار داد، اما روز حادثه صفدر به هر دو شلیک کرد. پس از قتل هم بهنام برای ما جوجه درست کرد و با هم خوردیم، سپس جسد‌ها را منتقل کردیم.
در حالی تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد که بررسی‌ها نشان می‌دهد بهنام در این حادثه علاوه بر بالا کشیدن خانه مقتول بیش از ۵ میلیارد تومان طلا و جواهر نیز از خانه آن‌ها سرقت کرده است.

منبع: روزنامه جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مخاطب
    1

    ما ملت امام حسینیم

  • ناشناس
    0

    سه ضرب بزن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها