دستگیری دو بازرس یکی از ادارات دولتی به اتهام ارتشا

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان گفت: ۲ نفر از بازرسان یکی از ادارات دولتی شهرستان بهارستان حین دریافت رشوه دستگیر شدند.

دستگیری دو بازرس یکی از ادارات دولتی به اتهام ارتشا

سرهنگ مجید عسگری نیا گفت: درپی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه ۲ نفر از کارمندان یکی از ادارات دولتی به عنوان بازرسان این اداره حین نظارت از واحد‌های صنفی در نسیم شهر رشوه دریافت کرده اند، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

­فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان افزود: با بررسی موضوع و تایید صحت آن، ۲ نفر از کارکنان دولت به اتهام ارتشا دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • هم وطن
    0

    با سلام ضمن خدا قوت ویژه به استحضار برسانم به نظر من گندترین نوع تهیه گزارش همین نحوه ایست که خبر فوری ارائه میده ، اینکه مینویسید : ۲ نفر از کارمندان یکی از ادارات دولتی به عنوان بازرسان این اداره حین نظارت از واحد‌های صنفی در نسیم شهر رشوه دریافت کرده اند " خب مثل آدم اسم اون اداره را بنویسید چون الان من و امثال من فکرممون میره سمت همه ادارات و سازمانهای دولتی مث ارشاد به اصطلاح اسلامی ، تعاون ، جهاد کشاورزی و غیره وقتی اسم اداره را بنویسید به هرحال ذهنمون نسبت به همان اداره بیش از پیش منفی میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها