دستگیری سارقی که با لباس زنانه در قزوین به دزدی می رفت

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار خودرو که مالباختگان را در اپلیکیشن‌های فروش کالا در فضای مجازی شناسایی و سپس با پوشش زنانه اقدام به سرقت خودرو آن‌ها می‌کرد خبر داد.

دستگیری سارقی که با لباس زنانه در قزوین به دزدی می رفت

سرهنگ امیرحسام عزیزی، اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و فنی یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار که یک دستگاه خودرو سواری ماکسیما در قزوین را به سرقت برده بود، شناسایی و دستگیر کردند.

 وی افزود: متهم دستگیر شده از افراد غیربومی است و در تحقیقات پلیسی ضمن قبول بزه انتسابی اذعان داشته از طریق اپلیکیشن‌های فروش کالا خودرو مورد نظر برای سرقت را که غالبا از خودروهای لوکس بوده انتخاب کرده و با مالک آن برای تست خودرو قرار ملاقات گذاشته است.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین ادامه داد: متهم که پس از صحبت‌های اولیه با مالک، به بهانه تست مکانیکی سوار خودرو می‌شد در فرصتی مناسب از غفلت صاحب خودرو استفاده کرده و اقدام به کپی برداری از سوئیچ آن می‌کرد.

عزیزی اضافه کرد: سارق بنا بر نقشه از پیش تعیین شده به ظاهر از خرید خودرو انصراف داده، اما در واقع با شگردهای ویژه محل زندگی مالباخته را شناسایی و پس از چندین هفته با استفاده از پوشش زنانه خودرو را به سرقت می‌کرد.

وی  ضمن هشدار به شهروندانی که برای فروش اقلام و وسایل خود اقدام به بارگذاری آگهی در اپلیکیشن های فضای مجازی کرده‌اند، یادآور شد: با توجه حرفه‌ای و سابقه‌دار بودن متهم، دستگیری وی به استان‌های همجوار نیز ابلاغ شده و تقاضا می‌شود شهروندانی که خودرو آن‌ها از این طریق به سرقت رفته، برای شناسایی و پیگیری سریعا به پلیس آگاهی محل خود مراجعه کنند.

منبع: حادثه 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    دمشون گرم! واقعا دزدی ام معلومات و سواد خاص خودشو داره!😎😃😃👋👋

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها