شکایت ۷ زن جوان و تایید حکم اعدام

ترفند عجیب متجـاوز اتوبان برای آزار زنانِ راننده

حکم اعدام مرد تبهکار که در بزرگراه همت تهران زنان را به دام می‌انداخت و به آنها تجاوز می‌کرد، در دیوان عالی کشور تایید و شمارش معکوس برای اجرای آن آغاز شد.

ترفند عجیب متجـاوز اتوبان برای آزار زنانِ راننده

رسیدگی به این پرونده از سال ۹۸ با شکایت زنی جوان در اداره پلیس پایتخت شروع شد. زن جوان می‌گفت از سوی یک موتورسوار در حاشیه بزرگراه همت مورد تعرض قرار گرفته است.

وی توضیح داد: در بزرگراه رانندگی می‌کردم که موتورسواری به کنار ماشینم آمد و گفت قسمت صندوق عقب ماشینم آتش گرفته است. من هم از ترس کنار بزرگراه ایستادم و به‌سرعت پیاده شدم.

این زن ادامه داد: درحالی‌که می‌خواستم صندوق عقب ماشینم را ببینم او به من گفت ممکن است ماشینت منفجر شود و از من خواست تا برای نجات جانم به فضای سبز حاشیه بزرگراه بروم. من اما نمی‌دانستم همه اینها نقشه است چون به محض اینکه به فضای سبز رفتم، ‌موتورسوار فریبکار به من حمله کرد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

پس از ثبت اظهارات این زن، ‌تحقیقات برای شناسایی مرد موتور سوار آغاز شد و در مدت کوتاه چند زن دیگر راهی اداره پلیس شدند و از مرد متجاوز شکایت کردند. اورانندگان زن را در اتوبان شناسایی کرده و به بهانه اینکه از ماشین هایشان دود بلند شده، ‌آنها را وادار به توقف می‌کرد تا نقشه شیطانی خودش را عملی کند.

این سرنخ‌ها سبب شد تا مأموران پلیس با گشت‌های نامحسوس در بزرگراه‌ها مستقر شوند تا بتوانند متهم را به دام بیندازند تا اینکه متهم، وقتی به آخرین طعمه‌اش هجوم برده بود تا نقشه خود را عملی کند، وی با داد و فریاد درخواست کمک کرده که در آن لحظه ۲ جوان در حال گذر از آن منطقه بودند که به داد زن جوان رسیدند و مرد متجاوز را دستگیر کردند.

با حضور ماموران، متهم به اداره پلیس انتقال یافت و در مواجهه حضوری با ۷شاکی پرونده ناچار به اعتراف شد و اتهامش را پذیرفت.وی مدتی بعد در شعبه ششم دادگاه کیفری پای میزمحاکمه رفت و شاکیان نیز خواستار اشد مجازات برای متهم شدند. در پایان جلسه، قضات وارد شور شدند و مرد متجاوز را به اعدام محکوم کردند.

هرچند متهم به حکم اعتراض کرد و پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد، اما قضات دیوان پس از بررسی پرونده مهر تأیید بر حکم صادر شده زدند. با قطعی شدن رأی، پرونده پیش روی قاضی امین کرمانی‌نژاد، دادیار شعبه چهارم اجرای احکام قرار گرفت تا مقدمات اجرای این رأی فراهم شود.

منبع: همشهری آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    5

    مگه چشاشون نمیدید اگه دود بلند شه توی آینه معلوم میشه

    نظرات شما -
    • 0

      توی همین خبرها خوندیم زن توی رختخواب خواب بوده متجاوز وارد خونه شده و تجاوز کرده....
      زن سوار تاکسی شده راننده زن رو به بیراهه برده و تجاوز کرده...
      زن تو محیط کار بوده سرکارگر و رییسش تجاوز کرده
      زن در حال رانندگی در اتوبان بوده زن رو با کلک کنار کشیده و تجاوز کرده....وووووو
      اینطور که پیش می‌ره فردا دختران و زنان رو تو روز روشن و در خیابون هم جلوی چشم مردم بهشون تجاوز می‌کنند دوستی میگه در یکی از کشورهای غربی در محفلی سوال شده چه کسی بهش تجاوز شده؟؟ همه دست بلند کردند !!! خاطرت جمع چند سال دیگه همین سوال رو از زنان ایران بپرسید تا ببینید چند نفر دست بلند می‌کنند
      خیلی ممنون که اینقدر قوانین بازدارنده دارید !!!

  • ناشناس
    2

    چه عجب !
    قاضی نگفته این زن‌های ساده وسط اتوبان توقف کرده و با میل خود رفته اند.!!!!!
    واقعا این لجن هایی که به ناموس مردم تجاوز میکنن احساس امنیت میکنن
    چون اگر قانون سفت و محکمی وجود داشت جرات چنین غلط هایی رو نداشتند

    نظرات شما -
    • ح.ن
      0

      بجز تگزاس؛اروپا هم هست/اینها اتفاقهایست یا جنایاتی که به چشم دیده شده شما حساب کن جنایاتی که پشت صحنه چه زیاده

  • ناشناس
    1

    چه مملکت امنی داریم که میتوان کنار خیابان تجاوز کرد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نگران نباش، کنار همان اتوبان، مثل سگ دارش می زنند.

  • ناشناس
    1

    بهترین راه این است که پلیس سریع طعمه های از پلیس زن در سر راه این گونه افراد قرار بده و فرد متجاوز را دستگیر کنند نه بعد از چند مورد تجاوز مردم باعث. دستگیری آن شخص شوند

  • علی
    1

    شما چقدر ساده اید

  • ناشناس
    0

    حالا در کدام بزرگراه تهران این حادثه شوم رخ داده است؟ بزرگراه همت و چمران از لحاظ نوع پوشش گیاهی روئیده شده در حاشیه بزرگراه مستعد این جرائم است!

    نظرات شما -
    • 0

      من هیئتی رو میشناسم که بدتراز این کارها توی اونجا انجام میشه/زن و مرد نداره/ندیده ایدو نشنیده اید و خدا کنه سره هیچکس نیاید/با قرصهای روانگردان سره خلق خدا هر بلای میاورند قانون هم قانون که نیست حمایت هم میکنن/میخواهید بگم از 10سال پیش.........

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها