اختلاف ملکی در کازرون منجر به قتل برادر شد

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری قاتلی که بر سر اختلاف ملکی اقدام به قتل برادر خود کرده بود، خبر داد .

اختلاف ملکی در کازرون منجر به قتل برادر شد

سرهنگ "اسماعیل زراعتیان" امروز در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در یکی از روستاهای بخش "فامور" شهرستان کازرون در بیست و دوم خردادماه سال جاری، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با حضور ماموران در محل مشخص شد بر اثر نزاع و درگیری ما بین دو برادر، یکی از آنها با سلاح گرم به قتل رسیده است، افزود: قاتل پس از ارتکاب جرم از محل متواری شده بود.

فرمانده انتظامی کازرون با اشاره به اینکه با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و فنی، قاتل 30 ساله فراری طی یک عملیات غافلگیرانه پلیسی کمتر از 24 ساعت در مخفیگاه خود در کوههای اطراف بخش فامور به همراه یک قبضه سلاح کلت زعاف دستگیر شد، تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه به قتل برادر 53 ساله خود معترف و انگیزه خود را داشتن اختلاف ملکی با وی عنوان کرد.

سرهنگ "زراعتیان" خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

پایان قدرت‌نمایی در فضای مجازی

جانشین انتظامی پاسارگاد از شناسایی و دستگیری فردی که با تشویش اذهان عمومی و در دست داشتن سلاح گرم اقدام به قدرت نمائی در فضای مجازی می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ "خدابخش حسن‌زاده" اظهار داشت: در پی رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان مرکز اطلاعات فضای مجازی، مشخص شد فردی اقدام به انتشار تصاویری با موضوع قدرت‌نمایی با سلاح گرم، اشاعه فرهنگ غرب و تشویش اذهان عمومی می‌کند، که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده در این خصوص تحقیقات ویژه و گسترده ای را انجام و در نهایت این فرد را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

جانشین انتظامی پاسارگاد با اشاره به کشف 71 عدد فشنگ ساچمه‌زنی، کلاش و برنو، یک دستگاه چاشنی پرکن دست‌ساز، 2 عدد دوربین شکاری، یک قبضه سلاح گلوله زنی و 3 رشته قطار مربوطه، بیان داشت: یکی از اولویت‌های اصلی پلیس رصد تحرکات اراذل و اوباش در فضای مجازی است که عمدتاً این افراد با انتشار تصاویر و فیلم‌هایی از اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت نمایی، جلب توجه و اعلام وجود می کنند که پلیس با پایش و رصد مستمر این اقدامات اجازه عرض اندام به آنها نمی‌دهد.

کشف ۲ هزار تن کود شیمیایی احتکار شده 

فرمانده انتظامی استان فارس از شناسایی یک انبار و کشف ۲ هزار تن کود شیمیایی احتکار شده به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در یکی از خیابان‌های شهر زرقان خبر داد.

به گفته سردار رهام‌بخش حبیبی در این خصوص مالک برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    1

    من تا حالا به این نکته توجه نکرده بودم که ما استانی به نام فارس داریم
    چقدر زیبا و ایرانی !
    فارس !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها