قتل داماد با انگیزه ناموسی

جوان 37 ساله ای که پس از قتل شوهرخواهرش، جسد او را در صندلی عقب پژو 206 به کلانتری برد، در حالی ابعاد تکان دهنده ای از این جنایت مسلحانه را فاش کرد که همدست فراری او نیز با دستورهای ویژه قضایی بازداشت شد.

قتل داماد با انگیزه ناموسی

در حالی که ساعت ها از ماجرای  قتل  می گذشت اما «جمال» (راننده پژو 206) چاره ای برای رهایی از شر جسد شوهر خواهرش پیدا نمی کرد تا این که بالاخره نقشه کثیفی تار و پود افکارش را در هم تنید.

هنوز خورشید دوم اردیبهشت شاخه های طلایی خود را بر آسمان شهر آویزان نکرده بود که راننده پژو به سوی پاسگاه انتظامی هلالی مشهد حرکت کرد و با تاکید بر این که پدر معتادش دامادشان را با شلیک گلوله به قتل رسانده است، وارد مقر انتظامی شد.

ماموران انتظامی که با حیرت به جسد خون آلود روی صندلی عقب خودرو می نگریستند ،بلافاصله  موضوع را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند و راننده پژو را نیز با  دستور تلفنی قاضی دکتر صادق صفری بازداشت کردند.

طولی نکشید که مقام قضایی به همراه گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی عازم پاسگاه انتظامی شد و تحقیقات را در سپیده صبح آغاز کرد. «جمال» راننده پژو با «ناموسی» جلوه دادن قتل شوهر خواهرش، همچنان ارتکاب جنایت سیاه را بر گردن پدر معتادش می انداخت.

ساعتی بعد پدر 70 ساله وی در حالی با دستورهای قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب دستگیر شد که از شدت خماری نای ایستادن روی پاهایش را نداشت ،اما با مشاهده جسد، دگرگون شد و با حالتی عجیب فریاد می زد «او دامادم «حمید» است!» .هنوز چند دقیقه بیشتر از این ماجرا نگذشته بود که قاضی ویژه قتل عمد مهر آزادی را زیر برگه بازجویی های پیرمرد زد و او را آزاد کرد چرا که در همان آغاز تحقیقات متوجه شد «جمال» حقیقت را انکار می کند و پدرش قاتل نیست! حالا همه نگاه ها به چهره جمال دوخته شده بود که او ناگهان لب به اعتراف گشود و پس از داستان سرایی های ساختگی متعدد در نهایت قتل مسلحانه شوهر خواهرش را پذیرفت و گفت: او به همسرم نظر سوء داشت، به همین دلیل او را به بیابان های اطراف تبادکان بردم و با همدستی قاسم (شوهر خواهر دیگرم) با شلیک گلوله از سلاح کلت به قتل رساندم، اما نمی دانستم با جسد چه کار کنم تا این که نقشه ای کشیدم تا ارتکاب جنایت را به گردن پدر معتادم بیندازم و خودم را خلاص کنم.

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    بیچاره پدرها بیچاره معتادها

  • ناشناس
    1

    اگه به زنت نگاه کرده و مطمئن هستی در شرع حق تو بوده از بین بردن او
    اما اگه مطمئن نباشی گناه کبیره کردی

    نظرات شما -
    • نظر نداشته
      0

      این روش نشده بگه،کار از نظر گذشته بوده و طرف رنشو فلان کرده که با شوهرخواهرش کشتنش
      وگرنه این روزا خیلیا نظر دارن به خیلیا،تا کاری نکنه طرفو نمیشه کشت،یعنی ادم راضی نمیشه به قتل

    • ناشناس
      0

      بله منظورم همون رابطه غیر اخلاقی است در اسلام مرد حق داره کسی که به زنش دست‌درازی کرده رو به قتل برسونه و نباید مجازات بشه البته باید صدرصد مطمئن بود

  • ناشناس
    0

    دمش گرم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها