دستگیری فروشنده قرص‌های روانگردان در تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک فروشنده قرص‌های روان‌گردان و کشف بیش از ۲ هزار عدد انواع قرص از مخفیگاه این فرد خبر داد.

دستگیری فروشنده قرص‌های روانگردان در تهران

سرهنگ محمد گودرزی  در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه  قاچاقچیان  و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصراصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در پایتخت، ماموران کلانتری ۱۳۸ جنت آباد با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند که یکی از فروشندگان حرفه‌ای  موادمخدر  که از توزیع کنندگان اصلی و سابقه‌دار در تهران است ضمن تهیه محموله مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور اقدام به انتقال آن به پایتخت و توزیع آن در مناطق مختلف کرده است.

وی با بیان اینکه ماموران فعالیت‌های مجرمانه متهم را تحت رصد قرار دادند، گفت:‌ با رصد لحظه به لحظه فعالیت‌های سوژه و با زیر نظر گرفتن محدوده فعالیت وی، سرانجام متهم در بیست و دوم فروردین ماه در محدوده بلوار چناران محله جنت آباد شناسائی و در یک عملیات ضربتی و در حین جابه جایی مواد مخدر برای فروش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انجام بازرسی از متهم دستگیر شده، گفـت: ماموران در بازرسی از این فرد ۲۲۰۰ حب انواع  قرص‌ روان گردان  را کشف و ضبط کردند.

گودرزی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: این فرد تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد و پس از آن هم برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    حکمش محاربه هست پس اعدام کنید، اعتیاد خیلی زیاده

  • ناشناس
    0

    از بی کاری بدبخت چکار کنه کار هم که نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها