خانم دکتر قلابی در اردستان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از دستگیری پزشک قلابی در شهرستان اردستان خبر داد که با استفاده از مهر قلابی خود را متخصص معرفی و در منزل اشخاص طبابت می‌کرد.

خانم دکتر قلابی در اردستان دستگیر شد

مصطفی صادق زاده، اظهار کرد: با توجه به اعلام خبری در خصوص فعالیت غیرقانونی یک خانم در زمینه درمان و فروش داروهای قاچاق و غیرمجاز، بررسی موضوع به یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی شهرستان اردستان سپرده شد.

وی افزود: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از صحت و درستی موضوع با هماهنگی اداره بهداشت و ‌درمان شهرستان متهم را در کمترین زمان در حین ارتکاب جرم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با بیان اینکه فرد قلابی تقریباً ۳۵ سال سن دارد و مدرک تحصیلی وی دیپلم است که با مهر قلابی خود را متخصص بیماری‌های سرطانی و ناتوانی جسمی معرفی می‌کرده است، گفت: این شخص برای طبابت به منزل اشخاص مراجعه و دارو تجویز می‌کرده است.

سرهنگ صادق زاده تصریح کرد: مأموران در بازرسی از محل اقامت خانم دکتر قلابی تعداد ۳۵۸ عدد انواع داروهای خارجی غیرمجاز را کشف و ضبط و به همراه متهم به یگان انتظامی منتقل کردند.

وی با بیان اینکه داروهای کشف شده تحویل نماینده بهداشت و درمان شهرستان و متهم نیز جهت تعیین تکلیف تحویل مقامات قضایی شد، گفت: مردم اگر از این فرد متخلف شکایت دارند می‌توانند به فرماندهی انتظامی شهرستان مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم برای درمان به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها