وضعیت جسمانی مدیرکل ورزش استان کرمان وخیم شد/ ویدئو

رییس اورژانس کرمان اعلام کرد: باتوجه به آسیب‌های وارده به ریه مدیرکل ورزش و جوانان استان در سانحه بالگرد، وضعیت جواب‌دهی به درمان وی امروز آنطور که انتظار می‌رفت پیش نرفت و شرایط جسمی وی کمی رو به وخامت گذاشته است.

وضعیت جسمانی مدیرکل ورزش استان کرمان وخیم شد/ ویدئو

دکتر محمد صابری روز جمعه از محل بیمارستان شهید باهنر کرمان با بیان اینکه آسیب وارده به ریه وی جدی است گفت: از مردم می خواهیم دعا کنند.
وی گفت: در عین حال کادر پزشکی در بیمارستان شهید باهنر کرمان همه تلاش و ظرفیت ها را برای ادامه درمان و بهبودی وی به کار گرفته است.

وی افزود: میثم پاریزی مدیرکل ورزش کرمان بیهوش بود و گرچه علائم حیاتی پایداری داشت اما امروز وضعیت ادامه درمان وی به علت آسیب جدی به ریه در شرایط خاصی قرار گرفته است.

غیر از مدیرکل ورزش کرمان، وزیر ورزش نیز با هوشیاری نسبتا پایین مواجه بوده که پزشکان می گویند علائم حیاتی وی مشکلی ندارد؛ همچنین ۲ نفر دیگر شامل مدیران کل استان های آذربایجان شرقی و تهران نیز که شب گذشته حالشان مساعد نبود، امروز بهتر شده اند و درمان آنان رو به بهبودی بوده است.

سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش در شهرستان بافت عصر دیروز (پنجشنبه) یک فوتی( مدیرکل حوزه وزارتی وزارت خانه ورزش) و ۱۸ مصدوم داشت که حال سایر مصدومان مساعد گزارش شده و شماری از آنان نیز تاکنون مرخص شده اند.

وزیر ورزش دیروز پس از شرکت در اجلاس مدیران این وزارتخانه در کرمان برای بازدید از چند پروژه عازم شهرستان های رابر و بافت بود که این حادثه رخ داد.

حجم ویدیو: 4.82M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38 | دانلود ویدیو
منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • افکار عمومی
    1

    از علل کارشناسی وقوع حادثه سقوط هلی کوپتر متعلق به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و حامل وزیر ورزش و جوانان و هیأت همراه گزارش کامل تهیه کنید تا مانند دیگر سوانح هوایی اتفاق افتاده در ایران با مرور زمان به بوته فراموشی سپرده نشود!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      افکار عمومی محترم اولویت به ساخت برنامه مستند از فاجعه هواپیمای اکراینی هست .

  • ناشناس
    2

    اخه اتوبوس بود اینهمه آدم چپوندن تو ش؟؟ ۱۶نفر تو یه هلیکوپتر واقعا عجیبه!!

  • ناشناس
    2

    وزیر ورزش چرا با هلی کوپتر هلال احمر جابجا میشه!!!!
    انشالله کسی چیزیش نشه ولی این حضرات اگه یکسال هم بیمارستان بخوابندو سرکارسان حاضر نشوند اتفاق بدی در ورزش مملکت نمیفته

  • مریم
    4

    خدا به همه شون سلامتی کامل ببخشه انشاالله زودتر خوب بشن خییلی ناراحت شدم تنها کاری که از دستم بر میاد دعاست که امیدوارم زودتر سلامتی شون رو بدست بیارن آمین

  • خدوم
    0

    هلیکوپتر های روسی هم مانند هواپیماهای مسافری آنهاست ،تقریبا هرسال تعدادی حادثه برای آنها رخ میدهد ،،،مخصوصا هلال احمر ،که نمیتوانند آنرا مخفی نگه دارند ،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها