انهدام باند سارقان در میاندوآب با ۵۰ فقره سرقت

جانشین فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی از انهدام باند سارقین و اعتراف به ۵۰ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و خانه باغ‌ها در شهرستان میاندوآب، خبر داد.

انهدام باند سارقان در میاندوآب با ۵۰ فقره سرقت

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت:  به دنبال وقوع چند فقره سرقت از خانه باغ ها، اماکن خصوصی و قطعات داخل خودرو در شهرستان میاندوآب، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

سرهنگ ایرج حسنخانی افزود: ماموران با انجام شیوه و شگرد‌های خاص پلیسی، ۲ نفر از سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

به گفته این مقام انتظامی سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های اولیه، به ۵۰ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و خانه باغ‌ها و و همچنین قطعات داخل خودرو اعتراف کردند.

وی بیان کرد: با تلاش‌های ماموران  یک نفر مالخر نیز در این خصوص دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه آن، تعدادی از وسایل سرقتی کشف و ضبط گردید.

سرهنگ حسنخانی خاطر نشان کرد: ارزش اموال مسروقه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده که در این رابطه ۲ نفر سارق حرفه‌ای و ۱ نفر مالخر اموال سرقتی دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

جانشین انتظامی استان در از هم استانی‌ها خواست ضمن توجه به توصیه و هشدار‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها