رابطه نامشروع پسر ۱۵ ساله با دختر ۱۷ ساله در ویلا

والدین دختر ۱۷ ساله برای ازدواج با پسر ۱۵ ساله ای که با دخترشان رابطه نامشروع داشته است اصرار داشتند.

رابطه نامشروع پسر ۱۵ ساله با دختر ۱۷ ساله در ویلا

نوجوان ۱۵ ساله‌ای که با اعلام شکایت پدر و مادر یک دختر ۱۷ ساله به کلانتری احضار شده بود، در میان بهت و ناباوری به تشریح چگونگی آشنایی خیابانی‌اش با دختر مذکور پرداخت و به مشاور کلانتری طرقبه گفت: هنوز هم باورم نمی‌شود چه اتفاقی افتاده است من قصد برقراری روابط نامشروع را نداشتم و تنها به خاطر حس کنجکاوی که بر اثر بازی‌های رایانه‌ای مستهجن پیدا کرده بودم، با آن دختر دوست شدم. من تنها فرزند خانواده هستم؛ به همین خاطر هر چیزی که اراده می‌کردم پدر و مادرم برایم فراهم می کردند.

احساس غرور عجیبی داشتم و می‌خواستم همیشه بهترین اسباب بازی‌ها یا امکانات رفاهی را که دیگران آرزوی داشتن آن را در سر می پروراندند، داشته باشم. به همین دلیل حتی لوازم تحریری که استفاده می‌کردم با دیگر همکلاسی‌هایم فرق داشت مادرم هم در خیلی از میهمانی‌های خانوادگی لوازمی را که برایم خریده بود، به رخ دیگر بستگانمان می کشید و من از این کار او در جمع بچه‌های فامیل به خود می بالیدم.

کلاس اول دبیرستان بودم که می‌دیدم برخی از دوستانم گوشی‌های لمسی دارند و به طور پنهانی از بازی‌های رایانه‌ای آن استفاده می‌کنند این گونه بود که با تقاضای من، پدرم گوشی لمسی گران قیمتی برایم خرید. از آن روز به بعد دوستانم خیلی از فیلم‌ها و بازی‌های رایانه‌ای مستهجن را برایم بلوتوث می کردند.

دیگر به درس‌هایم توجهی نداشتم و مدام در یک اتاق خلوت، وقتم را با بازی‌های رایانه‌ای و یا دیدن فیلم‌های مبتذل خارجی و تصاویر مستهجن سپری می کردم. این تصاویر حس کنجکاوی عجیبی را در من به وجود آورده بود و مدام افکار شیطانی در ذهنم خطور می کرد تا این که حدود ۲ ماه قبل با دختری که مدعی بود از خانه فرار کرده است، در اطراف ویلای پدرم آشنا شدم و با هم به ویلا رفتیم. چون می‌دانستم تا پایان هفته پدرم به ویلا نمی‌آید به آن دختر اجازه دادم چند روز در آن جا بماند؛ من هم هر روز با تهیه مواد خوراکی ساعت‌هایی را در کنار او می‌ماندم.

آن دختر آخر هفته به منزلشان بازگشت و دیگر او را ندیدم. حالا پدر و مادرش مدعی هستند که با شرایط به وجود آمده باید آن دختر را به عقد رسمی خودم دربیاورم اما من هنوز هم باورم نمی شود که چگونه در گرداب فساد افتاده‌ام و سرنوشتم این گونه تغییر کرده است. من آن دختر را نمی شناختم و تنها تحت تاثیر بازی‌های رایانه‌ای و تصاویر مستهجن قرار گرفته بودم که سعی کردم با او ارتباط داشته باشم.

منبع: فرتاک نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • ناشناس
    61

    آزادی مد نظر خیلی‌ها،، در این روزهای ایران

    نظرات شما -
    • ایرانی
      14

      نه این آزادی ذهن مریض امثال تو هست که آزادی رو تو مسایل جنسی فقط میدونید....

    • ناشناس
      2

      از دکل نفتی و اختلاس در شرکت فولاد و غیره غیره و طوسی ها چه خبر خخخخ

    • ناشناس
      38

      واسه همین. دخترا و پسرای دانشجو مقررات دانشگاه رو زیر پا گذاشته تو غذاخوری بغل هم می‌نشینند و با هم غذا نوش جان می‌کنند به به و چه چه میزنند؟؟؟؟
      عزیزم چه چیزی رو می‌خواهید کتمان کنید؟؟
      این نسل اسلام را نمی‌خواهد شاید تاثیر گوشی ها و محتوای آنها ست شاید اثر لقمه حرام.....شاید هم اثر خانواده های از هم پاشیده....
      کسی که مشکلات اقتصادی داشته باشه بر علیه دولت شعار میده ،،نه اینکه با نامحرم هرهر و کرکر کنه و تو بغل هم بشور و بساب !!!و شعار نه روسری نه توسری حکومت دوس پسری سر بدهد

    • ناشناس
      5

      طبق امار که اکثر تجاوزات و جرمهای مربوط به تجاوز و تن فروشی توی شهر های مذهبی علی الخصوص مشهد تحت حکومت کاملا اسلامی و بسته مشهد رخ داده . یعنی مسئولین مشهدی با ادعای شیوه درست زندگی و حکومت داری رکورد دار فحشا در کشور هستند .

    • ناشناس
      6

      زن زندگی آزادی برایش بانکها آتش زدیم و سطل زباله ها .

  • م.ج
    5

    باز هم مشهد و حومه و تجاوزاتش.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      از دست اوردهای استا شیخ طوسی هست باورکردیم

  • ناشناس
    1

    پس این علم الهدی کجاست ؟!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      داره درهم دینارهایی که از عربها گرفته رومیشماره

    • یا حق
      2

      بی وجدان: مگر اینترنت و اینستاگرام و واتساپ و ... که با فیلمهای مستهجن باعث فساد این کودک شدند دست علم الهدی است؟! کینه شیطانی شما باعث فحاشی شماست.

  • ناشناس
    1

    اینهم پایتخت فرهنگی جهان اسلام کافیه چند قدم ازحرم دورشوید شهری غربی که برهنگی درآن موج میزند ازتهران بدتره

  • ناشناس
    0

    باید مواظب می شد و نکات ایمنی را رعایت می کرد.

  • ناشناس
    1

    درصورت هم سن بودن هردو، زن چندسال زودترازمردبه سن بلوغ می رسدو حالا اگر تجاوز باشه مطما به غیراز زورکی گناه ازطرف دختربوده حالا غیراز این دوباره سن دختر بیشترازپسره.پس دختر به پسرک تجاوز کرده اگرقاضی انصاف داشته باشد می فهمد که فکردخترچند سال زودترازپسر به این کارها مشغول بوده و همه نقشه برای اموال پسرک هستش..قاضی و مسولان کشورمان هم مقصرند چون اگراصول دین در مورد کاررعایت میشد پدرومادروقت تفریح وتربیت خانواده را داشتند

    نظرات شما -
    • u
      0

      افرین اینها دیدن پسره پولداره براش نقشه کشیدن بدبخت رو

  • ناشناس
    0

    همه میدانند رابطه ها خیلی باز شه
    حتی سنین پایین
    چرا؟//
    چون ماها دهه ی پنچاه و شصتی ها از جوانی لذت نبردیم
    مدام سرکوب و ترس و ...
    ولی خودمان که بچه دار شدیم
    دیگه سرکوبشان نمی کنیم اکثرا دوس داریم از جوانیشان لذت ببرند
    حتی ...
    و از ته دل برای نسل های سوخته 50 و 60 متاسفم
    نسلی که از کودکی به پیری رسیدن

  • رامین
    2

    مبارکه... به پای هم پیرشین .... داغ داغ چسبوندی دیگه ... علی برکت الله... دختره خوشبخت شد. به عقد هم درمیارن خب ... حالا می تونی تا آخر عمرت بهش تجاوز کنی ... خخخخخخخ. حال مادرتو می پرسن اقوام دختره...

  • ناشناس
    2

    خب دیگه چی میگی پس؟ مگه بده رابطه نامشروعت رو دارن برات مشروع می کنند که دیگه برای سرگرمی و کنجکاوی نری سراغ دختر این و اون و ...!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها