جزییات تازه از حلق آویز شدن ۵ عضو خانواده نجف آبادی

عصر روز جمعه ۱۷ تیر ماه سال جاری تعدادی از ساکنان یکی از محله‌های جنوب شهرستان نجف‌آباد واقع در استان اصفهان بعد از ساعت‌‎ها بی‌خبری از اعضای یک خانواده که در آنجا زندگی می‌کردند، به همراه ماموران پلیس وارد خانه‌شان شدند.

جزییات تازه از حلق آویز شدن ۵ عضو خانواده نجف آبادی

بوی تعفن شدیدی در فضای این خانه پیچیده بود و هیچ‌کس ندیده بود اعضای این خانواده از آنجا خارج شده باشند. از طرفی همه در‌های خانه قفل و فضای عجیبی بر آنجا حاکم بود. بوی تعفن از زیرزمین به مشام می‌رسید و آن‌ها وقتی در زیرزمین را باز کردند با صحنه‌ای باور نکردنی روبه‌رو شدند. هر ۵ عضو این خانواده حلق‌آویز شده و جان خود را از دست داده بودند. این خانواده ۵ نفره شامل مادر خانواده زنی حدودا ۶۰ ساله بود که همراه فرزندانش زندگی می‌کرد. دو دختر و یک پسر فرزندان این زن بودند.

یکی از همسایگان این خانواده که زنی جوان است درخصوص این خبر می‌گوید: «این خانواده حدود ۴۰ سال است که در این محل ساکن هستند. آن‌ها اصلا رفت و آمد آنچنانی نداشتند. این خانواده حتی با خانواده پدری یا خانواده مادری خود هم رفت و آمد نداشتند. اجازه هم نمی‌دادند کسی در کارهای‌شان دخالت کند. پدر خانواده در جنگ ایران و عراق شهید شده بود و همسرش که مادر این خانواده بود فرهنگی و معلم قرآن بود. برای همین ما اصلا باور نمی‌کنیم که چنین خانواده‌ای خودکشی کرده باشند.

دختر کوچک‌شان وقتی پدرش شهید شد تازه به دنیا آمده بود که هنگام این حادثه نیز ۳۶ سال داشت و مجرد بود. دختر بزرگ‌شان ازدواج کرده بود و یک دختر داشت که در موقع حادثه حدودا ۱۳ سالش بود. دختر بزرگ‌شان مدت‌ها بود که با وجود یک دختر نوجوان در خانه مادرشان زندگی می‌کرد. نمی‌دانیم از همسرش جدا شده بود یا نه. غیر از این دو دختر یک پسر هم داشتند که ما شنیدیم پسر خانواده مشکل روحی داشت.

ما، چون اطلاعی از اموال‌شان نداشتیم، نمی‌دانیم که از خانه‌شان سرقت شده یا نه. هنگامی که اجساد را به پزشکی قانونی منتقل کردند هم شنیدیم تمام در و پنجره‌ها از داخل قفل بوده و دست‌های این خانواده ۵ نفره از پشت بسته شده بود. هیچ‌کس فکر نمی‌کند که این خانواده خودکشی کرده باشند.»

اسدالله جعفری، رییس‌کل دادگستری استان اصفهان درخصوص این خبر عنوان کرد که با اعلام خبر این حادثه بلافاصله ماموران انتظامی به همراه دادستان شهرستان، نیرو‌های پزشکی قانونی و سایر افراد مرتبط در محل وقوع حادثه حضور پیدا کردند و مشاهده شد پیکر‌های ۵ نفر از اعضای این خانواده که همگی حلق‌آویز شده بودند، به دلیل گذشت زمان دچار فساد نعشی شده است. بدون فوت وقت بررسی‌ها آغاز شد و یک تیم مجرب از پلیس و پزشکی قانونی با نظارت دادستان شهرستان در حال بررسی ابعاد مختلف این حادثه هستند.

با توجه به شواهد و قراین و بررسی اولیه در صحنه مساله وقوع قتل تاکنون مطرح نیست و خبر دستگیری فرد یا افرادی در این رابطه که در فضای مجازی منتشر شده صحت ندارد. با این حال در جریان تحقیقات از افراد مرتبط و مطلع که از قبل با این خانواده در ارتباط بودند، ممکن است افرادی احضار شده و اطلاعات لازم از آن‌ها گرفته شود.

 

منبع: اعتماد
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • شش
    15

    آلبانی نشینا : قاتل آخوند هست من منبع مطمنی دارم
    میگیم منبعت چیه ؟ میگه خودم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      تا آدمهای نفهم وبی خانواده وعقده ای مثل تو هست اینجا نظربده نیازی نیست آلبانی نشین نظربده

    • ناشناس
      2

      به شش ....‌
      شما انسان بی ادبی هستی ...کار به دین و ایمانت ندارم ولی یکبار زیر کامنت من کامنت زشتی گذاشته بودی یا عقده ای هستی به قول این کاربر
      یا بی اصل و نسب

    • ناشناس
      2

      شما همونایی هستید که 3 روز تمام از بزرگ و کوچیک تون توی بوق و کرنا کرد که هواپیمای اوکراینی خودش سقوط کرده و البانی نشینا دارن توطئه میکنن.

    • شش به سوختگان فشاری شده
      6

      بخورید دوستان گلم بخورید این زیر که بدجور سوختید میگن حرفو بنداز وسط صاحابش برش میداره نگفتم همون بی فکر های عمله که ادعای روش عن فکری دارن میان گوز رو به شقیقه ربط میدن؟دیدین پیداشون شد زیر نظرم؟خسته نشدید انقدر میخورید توی سایتای ایرانی و جفنگ میگید؟من اصلا سالی که موشک زدن به هواپیمای اوکراینی تو سایت نبودم که نظر بعد توعه آلبانی نشین از اون موقع اینجا بودی داشتی میخوردی؟سیر نشدی انقدر آخوند آخوند میکنی؟چقدر میگیری؟من دوبرابر میدم تو فقط بشین خونه خوبه؟مگه غیر اینه الان میخوری میخوابی جیره میخوری که بیای اراجیف بگی؟خب من کمکت میکنم هم بخوری هم اراجیف نگی که مضحکه بشی چطوره؟

    • شش
      3

      همین که چنتا از شمارو از تو لونه کشیدم بیرون فهمیدیم حرف زدنم بلدید خودش کافیه ، فشار بخورین که خیلی خوشمزس ، دوستان کانادیی بهتون نگفتن؟ای بابا بد شد که بخورین خیلی حال میده خوردن فشار

  • چگوآرا
    3

    به هر صورت حیف چنین خانواده ای
    خانواده شهید
    معلم قرآن...
    خدا رحمتشون کنه

    نظرات شما -
    • شش
      3

      ینی اسم شهید میاد دیس لایکا میان...بزن دیستو آلبانی نشین که خوب فشاری میشی ، اون موقعی که یه عده رفتن بجنگن مملکت نیوفته دست صدام ، تو داشتی یو یو بازیتو میکردی

  • ناشناس
    0

    بنیاد شهید باید در این خصوص اظهار نظر کند مسئولیت دارد، این خانواده اگر مشکلاتی داشته آند باید بنیاد شهید درجریان باشد در حد امکان رسیدگی وحل وفصل میکرد

  • ایرانی
    1

    خانواده شهید وغیره نداره هرکی درست ازعقلش استفاده کرده کار به اینجانمی رسه

  • ناشناس
    3

    در این شرایط برای بدنام کردن بیشتر شهر مرجع تقلید مغضوب چنین اتفاقات بیشتر رخ میدهد

    نظرات شما -
    • شش
      2

      سوپر حق

  • محمد
    2

    دست هر 5 نفر از پشت بسته شده چطور اگر کسی اینها رو نبسته و به قتل نرسونده دستهای هر 5 نفر بسته بوده؟! مگر کسی میتونه دستشو خودش از پشت ببنده؟! آقا قرار بود قوه قضاییه عاقل تر از همه باشه موضوع رو کشف کنه ولی به هر آدم عاقلی بگی میگن قتل درکار نبوده خودش دستشو از پشت بسته حتماً ازت تست ای کیو یا اعتیاد میگیرن....

    نظرات شما -
    • نا
      2

      خیال میکنی خیلی می فهمی نه خیر داری فهم و شعورتو نشون میدی

  • ناشناس
    0

    وقتی دادستان میگه وقوع قتل مطرح نیست یعنی دنبال کسی نمی‌گردیم امیدوارم ترفند باشه وگرنه شواهد کاملا برعکسه احتمال قتل خیلی بالاست ما که هرروز چند بارتلفنی بافامیل ها تماس داریم مگه میشه چندروز بی اطلاع باشن مشکوکه

  • ناشناس
    1

    اینها هواپیمایی مسافربری رو زدن و انکار کردن این که هیچی نیست دیگه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها