سگ های ولگرد کودک ۴ ساله ای را در قم کشتند

رییس بیمارستان شهدای قم گفت: یک کودک چهار ساله که بر اثر حمله چند قلاده سگ دچار جراحت بیش از حد شده بود، با وجود تلاش فراوان پزشکان و پرستاران، جان خود را از دست داد.

سگ های ولگرد کودک ۴ ساله ای را در قم کشتند

حادثه حمله سگ‌ها ظهر روز دوشنبه در منطقه دامشهر در حوالی قم اتفاق افتاد. در این منطقه دامداری‌های زیادی فعالیت می‌کنند و ساکنان آنجا اغلب کارگران شاغل در دامداری‌ها و خانواده‌هایشان هستند.

این پسر ۴ساله همراه با چند کودک دیگر در نزدیکی خانه‌شان مشغول بازی بودند که ناگهان چندین سگ ولگرد به او حمله کردند. طوری که پسربچه توان دفاع از خودش یا فرار را نداشت و سگ‌ها او را به‌شدت مجروح کردند.

زمان کوتاهی از این حمله خونین می‌گذشت که پسربچه توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان شهدای قم منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت. او دچار خونریزی شدیدی شده بود و سگ‌ها آسیب زیادی به گلوی پسربچه وارد کرده بودند.

دکتر محمد جلالی در این زمینه گفت: ساعت ۱۳ دیروز، اورژانس ۱۱۵، یک کودک بدحال که دچار حمله سگ‌ها در منطقه دامشهر قم شده بود را به این بیمارستان منتقل کرد.

وی ادامه داد: به محض ورود کودک، سریعا اقدامات اولیه انجام شد و این کودک در حال احیا و سی پی آر بود که عملیات "اینتوبه گذاری" نیز برای او  انجام شد.

وی با بیان اینکه کودک به سرعت به اتاق عمل منتقل شد، گفت: جراحان و متخصصان اقدامات لازم را برای کودک در اتاق عمل انجام داده و اقدامات لازم به‌منظور تراکوستومی در دستور کار قرار گرفت.

جلالی گفت: شدت جراحات و جای دندان‌های سگ بر روی گردن و همچنین سر کودک کاملا مشهود بود به گونه‌ای که بخشی از قسمت‌های تنفسی کودک پاره شده بود.

وی افزود: اقدامات درمانی و مراقبتی برای این کودک تا ساعت ۲۳ شب ادامه یافت، اما به دلیل جراحات وارد شده بیش از اندازه، کودک متاسفانه جان خود را از دست داد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    1

    قابل توجه آنهایی که هنوز اصرار دارند باید به سگ‌های بدون صاحب غذا داد.👆👆
    سوال: آیا می‌توانید تصور کنید روزی این سگ‌های نازپرورد شما گلوی کودک خودتان را بفشارند؟

  • ناشناس
    0

    سگهای ولگرد عادت به کشتن دارند چه 4 ساله چه 40 ساله

  • ناشناس
    0

    چرا این سگ ها رو از بین نمی برن یعنی جون اون ها از جون آدمها با ارزش‌تر هست. چرا کارهای ما افراط وتفریط است.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      کی گفته جون اون بی ارزش تر از جون ماهاست ؟

  • عباس
    0

    حامیان حیوانات گله گله سگ گرسنه نتیجه کشتار انسان...ــکشتن سگ را شهرداریها در دستور کار قرار دهند وگرنه تمام شهرها به این شر حیوانات دچار می شوند

  • ناشناس
    1

    یکبار سگ ولگرد یک بار مامور شهرداری یکبار گشت ارشاد یکبار آخوند.تا کی ما باید تاوان دهیم؟خدایا خودت فرجی کن.

  • ناشناس
    0

    یه دوست رزمی کار که سابقه ۲۳ سال در ورزش رزمی کنگ فو رو داره و واسه خودش بروسلی هست و تقریبا صدمتر از کوچه ما زندگی میکنن چندوقت پیش به اتفاق خانواده میهمان بنده خدایی بودند،خودش میگفت بعد از خداحافظی وقتی با بچه ها پامون رو از خونه میزبان بیرون گذاشتیم، یک گله سگ ولگرد دیدیم که تو محله پرسه میزنن، از ترس حمله سگها دوباره پریدن تو خونه میزبان.و این مسیرکوتاه رو با ماشین میزبان بسلامت رفتن خونه شون وقتی یه ورزشکارحرفه ای تا این حد احساس ناامنی میکنه، زن وبچه های مردم تکلیفشون روشنه، اقا شمارو به هردینی که میپرستید،یه کاری بکنید تعدادسگها خیلی زیادشدن. از قدیم تا همین ده پانزده سال پیش کی محله ها اینقدر ناامن بود، این مسولان شهرداری واقعا چرا کاری نمیکنند.؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها