همسر و فرزند مجری تلویزیون در حادثه رانندگی جان باختند/ حامد سلطانی و دختر دیگرش به بیمارستان منتقل شدند

مسئول امور پایگاه فوریت‌های پزشکی شهرستان خور و بیابانک گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری ام وی ام ، همسر و فرزند "حامد سلطانی" مجری برنامه تلویزیون در حادثه رانندگی جان باختند و ۲ نفر مصدوم شدند.

همسر و فرزند مجری تلویزیون در حادثه رانندگی جان باختند/ حامد سلطانی و دختر دیگرش به بیمارستان منتقل شدند

رضا رحمت گفت: در این حادثه که ساعت چهار و ۱۰ دقیقه صبح امروز در کیلومتر ۶۵ محور خور به طبس رخ داد، همسر ۳۳ ساله و فرزند پسر یک و نیم ساله "حامد سلطانی" مجری تلویزیون و برنامه اعجوبه ها در دم جان باختند.

وی گفت: ۲ مصدوم که "حامد سلطانی" ۳۴ ساله و دختر هشت ساله اش بودند به بیمارستان آفتاب هشتم خور منتقل شدند و برای ادامه درمان به اصفهان اعزام شدند.

 مسئول امور پایگاه فوریت‌های پزشکی شهرستان خوروبیابانک افزود: علت اصلی این حادثه در دست بررسی است.

گفتنیست این شهرستان حتی یک متر هم جاده ۲ بانده ندارد و جاده های اصلی و روستایی آن ۲ طرفه و حادثه آفرین است.

وضعیت نامطلوب جاده‌های بین شهری در شهرستان خور و بیابانک و خبرهای متعدد از تصادفات مرگبار در این جاده‌ها باعث نگرانی مردم شده است.

169726928

موضوع راه وتوجه به حمل ونقل جاده‌ای از مهمترین نیازهای خور و بیابانک است که یکی از زیرساخت‌های مهم در توسعه شهرستان محسوب می‌شود؛ اما وضعیت در این بخش مطلوب نیست و جاده ها نیازمند مرمت و بازسازی اساسی و استاندارد است.

شهرستان خور و بیابانک با ۱۲ هزار کیلومتر وسعت بیش از ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد. این شهرستان ۲۰ هزار نفری در ۴۲۰ کیلومتری شرق استان قرار دارد.

این شهرستان از شمال با شهرستان دامغان در استان سمنان، از جنوب با شهرستان اردکان در استان یزد، از شرق با شهرستان طبس در استان خراسان جنوبی و از غرب با روستای چوپانان در شهرستان نایین هم مرز است.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 26
  • قوچعلی
    20

    دو بانده نیست مهم نیست. بجاش مشت محکمی زدیم توی دهن استکبار. ولی مشت کمانه کرده خورده تو دهن مردم خودمان.

    نظرات شما -
    • 31

      زبان مزخرف گویی بعضی ها مثل مار غاشیه درازه .........................

    • 0

      تسلیت :(

  • ناشناس
    17

    ساعت ۴ صبح آنهم رانندگی در جاده دو طرفه برون شهری کم عرض و توسط راننده خانم بی تجربه!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      حالا از کجا فهمیدی که پشت فرمون بوده؟؟!!!

    • ناشناس
      6

      ذهنیت ضد زن ایرانیها رو دارید...از کجا فهمیدی خانم پشت فرمان بوده؟ از کجا فهمیدی بی تجربه بوده؟ از کجا فهمیدی در حادثه مقصر بوده؟

    • ناشناس
      5

      اینکه طرز رانندگی اکثریت خانمهای دارای گواهینامه رانندگی افتضاح است در این شکی نیست! کافی است در درون خیابانهای اصلی شهر یک نگاهی به طرز رانندگی خانمها بیاندازید پی خواهید برد که پر بیراه هم نگفته ایم! گرفتن دو دستی فرمان در سرعت زیر ۸۰ کیلومتر بر ساعت و عدم تشخیص لاین کندرو، متوسط رو و تند رو از دیگر ایرادات رانندگی برخی خانمهاست! یک راننده کاربلد باید لاین حرکت خود را متناسب با سرعت مجاز خود تعیین کند. رانندگی در خیابانها، بزرگراهها، آزاد راهها و جاده های شهری و برون شهری قواعد خاص خود را دارد. یک راننده حق ندارد با سرعت دلبخواه خود (چه کند و چه تند) و در لاینی که متناسب با حداقل و حداکثر سرعت مجاز او نیست در جاده و خیابانها حرکت کند!

    • 4

      اگه یه خانومی مجبوره بر خلاف میل باطنی خودش و با سرعت کم در لاین وسط برونه، به خاطر اینه که آقایون راننده هم مقررات رو رعایت نمیکنن و هر جا دلشون بخواد دوبل پارک میکنن، در حالیکه خیلی وقت ها چند متر جلوتر جای پارک هست اما این زحمت رو به خودشون نمیدن. در نتیجه خانوم ها مجبورند در لاین دوم رانندگی کنند تا مدام به خودروهای دوبل پارک شده برخورد نکنند.

    • ناشناس
      2

      ضمن عرض تسلیت و تاسف برای مرگ دو هموطن، من طرفدار زنها یا مردها نیستم...اما در قضاوت کردن افراد رفتار آنها مهمه نه جنسیت ، نژاد یا دین...جملاتی مانند همه خانها بد رانندگی می کنند یا همه آقایان بی وفا هستند و غیره غلطه...میشه گفت خانم x راننده خوبی نیست چون در یک سال سه فقره تصادف داشته و در هر سه مقصر بوده...همه ما باید یاد بگیریم درست فکر کنیم

  • ناشناس
    46

    به درک... نه اینکه بی احساس و بی عاطفه باشم ولی وقتی یک مشت سلبرینی ریاکار بدون هیچ گونه شایستگی میشن مجری تلویزیون و خودرو فلان مدل سوار میشن و به همه چی میرسن بدون اینکه شایستگی حداقلی داشته باشن اصلا به خودم اجازه نمیدم سر سوزنی همدردی برای این مشت خزعبلات کنم... منم فوق لیسانس دارم در رشته های مهندسی ولی پاک زندگی کردم و حرامخواری و دزدی نکردم و کلاهبرداری و زد و بند و سر ارثیه پدر مادر هم ننشستم و.... اهل ریا و ربا و خیانت هم نبودم و تهش به هیچم محتاجم... مملکتی که قانونش و ضوابطش بهم ریخته باشد بی کفایت ها میشن مدیر و مجری و.... ما از دنیا اصلا خوشی ندیدیم و حالا این ووروجک مجری حداقل چند سال خوش بحالش بوده.... یاد گرفتم برای سرمایه داری و نتیجه های سرمایه داری کثیف در هر پوشش و لباسی دلسوزی نکنم.
    تعجب نکنید این منی هستم که برای ریزش متروپل و خانواده داغدارشان اشک ها ریختم و باز دلشکسته ام.... عاطفه و احساسم را تقدیم چند دهک محروم و مستضعف و ندار و مظلوم وطنم میکنم.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      تو از کجا میدونی این بنده خدا زد و بند داشته، وقتی بد خواه مردم کشور هستیم و برای هم دعا نمیکنیم چه انتظاری داریم خدا نظرش با ما باشه
      خدا رحمتش کنه و بهشون صبر بده

    • ناشناس
      0

      عزیزم ام وی ام نه بی ام و،

    • پدیده
      0

      آدم هر چی تو ذهنش جرقه بزنه که نمیگه داداش من گناه داره یا تو زن و بچه نداری عاطفه سرت نمیشه یا ...

    • 0

      خانم یا آقای عزیز..در طرز فکر و حرف زدنت تجدید نظر کن...هیچ کس نمی داند نوبت او کی و کجا می رسد...

  • حسن
    0

    خدا بهه ایشون صبر بده.

  • ناشناس
    0

    ارابه ها و جاده های مرگ. خودروهای بی کیفیت چینی و و طنی در کنار جاده های غیر ایمن.

  • 0

    ای کاش روزی بیاید که این جانهای عزیز قربا نی ساختمانها و جاده ها و خودروهای ناایمن نشوند.

  • ناشناس
    1

    حامد سلطانی یک مدتی مجری برنامه مسابقه میدون از شبکه ۳ صدا و سیما نبود؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      مجری مسابقه ی اعجوبه ها بود اگر دیده باشید مال بچه های ۵ _ ۶ ساله است

  • ناشناس
    2

    عوض دلداری وهمدردی بااین جوان داغدیده همه ناراحتی ومشکلات خودت روسراین بدبخت تلافی می کنی مگرمیدونی این چجوری زندگی کرده یعنی هرکس چیزی داره یادزده یاصاحب ارث شده کاش کمی به روش زندگی خودمون فکرکنیم شاید روش بهتری انتخاب میکردیم بهتربود ویقه دیگران رانمیگرفتیم من الان دلیل گرفتاریهای خودرا میدونم الهی خدابه ای جوون وخانواده ش صبر بدهد وبزودی سلامتی حاصل شود مادعاگوی همه شان هستیم

  • عجب
    0

    سلام . این همون آقای محترمی هست که یک ساعت بسیار شاد برای برنامه اعجوبه ها ( بچه های شش و هفت ساله) و خانواده هاشون اجرا می کرد در تمام زمان با ای جان و قربون صدقه بچه ها و بازی با آنها و مراقبت در مسابقات برنامه ساعت شادی رو فراهم اورد این همون آقاست . اینقدر چشم و حواسمون به نقاط بیهوده هست که کم کم راه ادب و همدردی یادمون رفته !!!!
    با یه همدردی لااقل حس خوب بهم بدیم چون کی میدونه فردا نوبت چه کسی ؟ که همه از زبان برنده ما در امان بشن !!! مرگ عزیز خیلی سخته . مراقب حرف و کلام خودمون باشیم . ممنون .

  • ناشناس
    0

    امیدواریم خدابه بازماندگان صبرو جان باختگان راقرین دریای رحمتش قراردهد اگرچه فرزند یک سال و نیم پاک ومطهراست.ماهم شریک غم همه ی هم وطنان که این روزها متاسفانه با چنین مصیبت‌هایی روبرو می شوندهستیم به امیدجاده های بی خطر در آینده ی نه چندان دور وماشین های بی خطر...

  • محسن
    0

    ۴ صبح اون هم جاده معمولی اشتباه محض هست . شاید ماشین خراب شد تکلیف چیه . احتمالا خوابش برده . هر چقدر ماشین با کیفیت و جاده دو بانده . وقتی خواب ات ببره چیزی جلو دارش نیست . خدا صبر بده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خدا انشاءالله به این مجری توانمند وخوش اخلاق که بابرنامه جذاب اعجوبه ها مدتهاست ساعت خوشی رابرای مردم رقم میزنه صبر بده صادقانه بگم واقعا، وقتی همسرم این خبر رو برام فرستاد غمگین وناراحت شدم، خدا به شما مجری دوست داشتنی برای ادامه زندگی قدرت وتوان مضاعف بده،
      صحبتی هم دارم با اون دوست وهموطن گرامی، قدری تأمل کنیم قدری بیندیشیم، دوست فوق لیسانس این همه اتهام وافترا دریک متن کوتاه به یک انسانی که خودش مجروح فرزند 8ساله اش مجروح، همسر وفرزند دیگرش راازدست داده، انصاف نیست ماباید هوش اجتماعی خودمون رو درحد همون فوق لیسانس بالا ببریم که این قدر زود دیگران راقضاوت کنیم. رضا

  • مریم
    0

    خدا رحمتشون کنه و به بازماندگانشون صبر عطا کنه ما رو در غم خود شریک بدونید

  • رز
    1

    آقای سلطانی هموطن عزیز
    تسلیت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها