۹۰ کیلوگرم هروئین در ملارد کشف شد/ دستگیری ۱۲ باند مواد مخدر از ابتدای سال

فرمانده نیروی انتظامی ملارد از کشف ۹۰ کیلوگرم هروئین و دستگیری ۴ نفر از اعضای اصلی خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از یک تُن مواد مخدر کشف و ۱۲ باند دستگیر شده‌اند.

۹۰ کیلوگرم هروئین در ملارد کشف شد/ دستگیری ۱۲ باند مواد مخدر از ابتدای سال

سرهنگ علی سلیمانی روزسه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باند حرفه‌ای که قصد داشتند مواد مخدر در استان‌ البرز و غرب استان تهران توزیع کنند، با تعقیب و شناسایی مأموران پلیس شناسایی و گرفتار شدند.

وی گفت: با هماهنگی مقام قضایی، دستور دستگیری عاملان دریافت و با تشکیل و تجهیز اکیپ‌های ضربت و عملیاتی اقدام به تعقیب شد.

فرمانده انتظامی ملارد افزود: با اقدامات پلیسی و مراقبت پس از تعقیب و گریز چندساعته، مخفیگاه مجرمان و باند عمده توزیع کننده مواد مخدر از نوع هروئین شناسایی شد.

سرهنگ سلیمانی بیان کرد: با اقدامات عملیاتی و غافلگیرانه، عاملان مرتبط که ۴ نفر از اعضای اصلی بودند، دستگیر شدند و حدود ۹۰ کیلوگرم هروئین کشف شد.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۲ باند تهیه و توزیع مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملارد که در این منطقه فعالیت می‌کردند، شناسایی و بازداشت شده‌اند که طی این عملیات‌ها یک تُن مواد مخدر کشف شد و همچنان دستگیری خرده فروشان ادامه دارد.

منبع: فارس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها