تازه‌ترین اعترافات شکارچی دختران دانشجو

مرد جوان که به اتهام آزار دختران دانشجو در تهران دستگیر شده در نخستین بازجویی‌ها هیجان را انگیزه خود از ارتباط با دختران جوان عنوان کرده است.

تازه‌ترین اعترافات شکارچی دختران دانشجو

چندی قبل هشتکی در فضای مجازی به راه افتاد که در آن دختران و زنانی را که مورد تعرض و آزار جنسی قرار گرفته بودند تشویق کرد تا پرده از این ماجرا بردارند.به دنبال این هشتگ بود که سریال آزار و اذیت های مردی به نام « ک‌ الف» از سوی قربانیان یکی یکی برملا شد و هر دختر با انتشار ماجرایی راز آزارهای خود از سوی این جوان را فاش کرد. آنها مدعی شدند پس از آشنایی با این پسر و رفتن به خانه وی با خوردن مشروبات الکلی بیهوش شده و قربانی جنایت سیاه او شده‌اند.

بدین ترتیب پرونده‌ای در شعبه سوم دادسرای امنیت اخلاقی تشکیل شد و به دستور بازپرس روح الله رضاپور گتابی، متهم دستگیر شد.

این متهم ۳۳ ساله لیسانس باستان‌شناسی دارد و در مغازه کتابفروشی دوستش مشغول به کار بود.

وی همچنین علاوه بر باستان‌شناسی علاقه زیادی به بومگردی دارد و تورهای گردشگری نیز برگزار می‌کرد.متهم در بازجویی‌ها مدعی شده که با قربانیانش در فضای مجازی آشنا شده و آنها با پای خود به خانه‌اش آمده‌اند و فقط به خاطر هیجان این کارها را انجام داده است و هیچ تنفری از زنان نداشته است.

متهم گفت در تمام موارد سعی داشته که به سوژه‌هایش علاقه‌مند نشود. او تنها دل به یک دختر بسته بود که با گذشت یک سال از رابطه‌شان به دلیل اختلافات معمولی این رابطه پایان یافته بود.

بازپرس پرونده متهم را برای بررسی روانی به پزشکی قانونی معرفی کرده است و تحقیقات برای شناسایی سایر شاکی‌ها و اتهامات وی ادامه دارد.

پلیس به شاکی‌ها این اطمینان را داده‌ که بدون ترس از اینکه به خاطر شرب خمر یا رابطه نامشروع مورد اتهام قرار بگیرند برای شکایت از این فرد به پلیس مراجعه کنند.

منبع: ایران

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • کاربر ناشناس
    0

    دختری که مشروبات الکلی استفاده می کند بنظر می رسد خودش بی عفت وبی شرم واز نوع زنان و دختران هرزه خیابانی هست که خودش راه را انتخاب کرده اگر سرپرست داشت به این راه نمی افتاد بنابرین چنین همین حقش است

    نظرات شما -
    • رها2344567
      0

      این همه کینه و نفرت از آدمهای دیگه چیه که در دل ماست؟؟؟ ببین در همین چند جمله ای که گفتی چندبار فحش دادی. من نمیگم شرب خمر درسته، نه صد در صد حرامه ولی لطفا کمی با هم مهربانتر باشیم و بدونیم اگر کسی در ظاهرش نقصی داره شاید ما در باطنمون نقص داشته باشیم. نباید بخاطر اینکه کسی با ما متفاوته بهش فحش بدیم یا بگیم تجاوز حقش بوده، آدمها زندگی های گوناگون و تجربه های گوناگون داشتن. بله بعضی آدمها سیاهی مطلق و پلیدی کامل هستن مثل یزید، در مورد این دسته بله حق داریم لعنت کنیم و نابودیشون رو بخوایم ولی راجع به آدمهای عادی و خاکستری که نمیشناسیمشون آخه این چه موضع گیری کردنیه؟؟؟

  • مهرلان
    0

    دختر چرا باید بره خونه مرد غریبه.اونم مشروب بخوره.مسلما دختر خودش هم خاسته

  • داروغه
    0

    دختره رو سنگسار کنید پسر هم سر ببرید

  • علی
    0

    آقاجون یک جمله بدون غرض اون دخترانی که برای کار میرفتن اولا چرا راحت به خونه طرف میرفتن دوما چرا مشروب میخوردن؟ مگه برای به اصطلاح کار نرفته بودن خوب این معلومه که اون دخترها هم....... ولی این باعث کم جلوه دادن جرم اون جانور نمیشه هااااااا

  • ناشناس
    0

    شرب خمر و مشروبات الکلی مجازاتش حد میباشد که باید حد اسلامی اجرا شود و قاضی حق اجرا نکردن حد را ندارد اگه برا این باستانشناس بیچاره یه شغل در حد تحصیلاتش تو این جامعه بود تو ۳۰ سالگی ازدواج میکرد و منحرف نمیشد در واقع باید یخه دولت گرفت که به تکلیف قانونی خود بر ایجاد اشتغال عمل نمی کنه به والله اگه قرار باشه مجازات تو این جامعه اعمال بشه باید خیلی از مدیران بی‌کفایت به دلیل فساد مجازات میشدند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها