شکایت وزارت ارتباطات از رائفی‌پور به خاطر سامانه‌ پارازیت خطرناک / نزدیک بود یک هواپیما سقوط کند

رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات گفت: با سامانه‌ی پارازیت GPS نزدیک بود یک هواپیما سقوط کند.

شکایت وزارت ارتباطات از رائفی‌پور به خاطر سامانه‌ پارازیت خطرناک / نزدیک بود یک هواپیما سقوط کند

رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات خبر داد که این وزارتخانه از عاملان پاداسکای، سامانه‌ی پارازیت GPS، شکایت کرده‌اند؛ سامانه‌ای که حالا علی اکبر رائفی‌پور مسوولیت آن را پذیرفته است.

سید جمال هادیان در پاسخ به سوالی مبنی بر این که اخیرا رائفی‌پور ادعا کرده فشارهایی بر شرکت ایشان برای خرید سامانه‌ پاداسکای آنها وارد شده و به نوعی این فشار را به وزارت ارتباطات منسوب کرده‌اند، گفت: اگر درست حدس زده باشم، پاداسکای سامانه‌ی پارازیت GPS هست. تولید پارازیت به هر نحو یک کار غیرقانونی است و البته روی GPS علاوه بر غیرقانونی بودن، بسیار خطرناک هم هست.

هادیان افزود: در چندماه اخیر نزدیک بود پارازیت GPS یک فاجعه ایجاد کند و هواپیمایی در یکی از فرودگاهها سقوط کند. ما هم حسب وظیفه قانونی از عامل پارازیت که نمی‌دانیم چه کسی بوده است به دادگاه شکایت کردیم و خواستیم شناسایی شود و گزارشش را به شورای عالی امنیت ملی هم دادیم.

وی گفت: اینکه ایشان بنا به اظهارات خودشان عامل این پارازیت خطرناک و حادثه ساز باشند و هنوز با او برخورد نشده جای تعجب است و قطعا برخوردی خیلی قاطع‌تر از ادعای ایشان مبنی بر ابلاغ به حراست‌ها برای عدم خرید سامانه مذکور می‌طلبد.

دوشنبه شب، علی اکبر رائفی پور در توییتر در واکنش به کاربری به نام «آزاده» که توییت کرده «با اعلام آذری جهرمی مبنی بر احتمال صدور مجوز برای استفاده از پهپاد در خدمات پستی؛ رائفی‌پور دستور استقرار سامانه‌های پاداسکای برای مقابله با ریزپرنده‌ها را در سراسر کشور صادر کرد :)»، نوشته بود:

« شما توییتری‌ها یه شوخی می‌کنید، آقای وزیر جدی می‌گرند، اونوقت هزینه‌شو ما باید بدیم! باورتون میشه بعد از رونمایی سامانه پاداسکای و شوخی آخر کلیپ، برخی آقایون بشدت ناراحت شدند و به حراست‌های ادارات گفتند سامانه ما رو نخرن! از فرداش رسانه‌های پوششی‌شون هم شروع کردن به حمله به ما!»

منبع: انصاف نیوز

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 35
  • علی
    0

    مگه ایشون جامعه شناس و استاد اخلاق اسلامی و نظریه پرداز اصلاح امور نبودن این هاچطوربه شرکت دار و سامانه پارازیت ربط داره ؟

    نظرات شما -
    • ه
      0

      ‌ایشون‌ مادرزادی‌‌ در‌همه‌زمینه‌هااین‌استعداد‌رو‌‌‌دارن ‌در‌زمینه‌‌دارو‌سازی‌ودرمان،مهندسی‌خلبانی،دین‌و‌فلسفه، مملکت‌داری‌وسیاست،‌رسانه‌‌و‌ارتباطات‌‌واختراع‌وسایل‌ جانبی‌مربوطه،ناسا‌وکاربا‌ماهواره‌های‌‌موجود‌در‌فضا‌‌‌ و هزار‌ان‌مورد‌‌دیگر‌...درجهان‌بی‌نظیر‌و‌فوق‌العاده‌‌هستند!!! ما‌تا‌اینو‌داریم‌کم‌نداریم!!!

    • ش.ح
      0

      ببخشید که ایشون مدیر موسسه مصاف هستن! موسسه مصاف هم در زمینه های مختلف مثل (فرق و ادیان، سلامت، موسیقی، خانواده، امنیت، مهدویت و...) فعالیت می‌کنند. حالا اگه نمیتکنید این قضیه رو درک کنید بحثش جداست!

    • رضا
      0

      عرضشو داره، سوادشو داره، آدمای پای کارشو داره، میره این کار ها رو انجام میده. اگه شما میتونید، شما هم برید انجام بدید. کسی جلوتونو نگرفته‌. لازمه ی جهان سوم، تفکرات امثال افرادی مثل شماست آقا یا خانم ه. کسی که میخواد پیشرفت کنه سیاسیش میکنن در حالی که خودشون عرضه ی انجام هیچ کاری رو ندارن جز حرافی. اینو بدون که جوون ها و نوجوونای بسیاری با سخنرانی های ایشون راه کمال، پیشرفت و انسانیت رو در پیش گرفتند‌. استاد رائفی پور که از همه اهانت های شما میگذره فقط باید جوابگوی خدا باشید. یا علی

  • بی طرف
    0

    وزیر جوان، جوان است باید وزیر پخته روی کار بیاد

  • دبهل
    0

    اينامعلوم نيست جه كاره هستند تو مملكت.كجاييد اى شهيدان خدايى.

    نظرات شما -
    • Ali
      0

      داداش من، میدونی که به واسطه سخنرانی های استاد رائفی پور عزیز صدها نفر جوون و نوجوون با شهدا آشنا شدند و راهشون رو پیگیری میکنند؟ اگر باور به شهدا داریم از قضاوت اشتباه بترسیم، چون که گناهه.

    • گمنام
      0

      اینونگو .اون نائب امام زمانه .نشانه ظهورش هم کلیشه!!!!!!

    • گمنام
      0

      اینونگو .اون نائب امام زمانه .نشانه ظهورش هم کلیشه!!!!!!

  • ایرانی
    0

    رائفی پور ، واقعا آدم ... است. خدا می داند آینده در مورد او چه قضاوتی خواهد کرد...

    نظرات شما -
    • حسن
      0

      افرادی مثل شما رائفی پور رو با کلیپ های تقطیع شده ی یک دقیقه ای میشناسید، که هدف از تقطیع ایجاد ذهنیت خلاف واقع نسبت به این فرد هست. عاملان این تقطیع هم که معلوم الحال اند و مشخص است که از کدام ارگان دولتی دستور میگیرند تا هر وقت که رائفی پور نسبت به مسائل سیاسی حال حاضر کشور انتقاد درستی میکند این کلیپ ها را پخش کنند تا برای مخاطب القا کنند که این فرد و افرادی که به سخنرانی او گوش میکنند دیوانه و بی سوادی بیش نیستند. برای این که اسیر این فضاسازی های رسانه ای نشویم باید سواد رسانه ای داشته باشیم. برای شما هم توصیه میکنم برای شناخت یک فرد و قضاوت درباره ی او به چند کلیپ مهندسی شده اکتفا نکنید تا هم مرتکب گناه نشوید و هم نسبت به روز قبل بهتر بیاندیشید.

  • Hosein
    0

    مردم اگروزیری خوب بودواقعا اعلام کنیدتاچندتا تریبون دارتخیریبش نکنند این وزیر جوان شجاعتش خیلی بهترازان مسن ها هست

    نظرات شما -
    • سامان
      0

      این وزیر جوانی که می فرمایید،تابحال بجز شوآف و جوسازی رسانه ای به نفع شخص خودش،چه کاری انجام داده؟

    • ...
      0

      کسی تخریبش نمیکنه، این تریبون دار ها دارن نقد میکنن. اگر عرضشو دارن بیان مناظره ببینیم کی راست میگه. این وزیر جوان هم که میفرمایید، چه کاری برای حمایت از شرکت های دانش بنیان کرده اند؟؟ بیان توضیح بدن. چند برنامه کاربردی در زمینه ارتباطات ایجاد شده توسط دانشجویان این کشور توسط نهاد زیر نظر این جوان حمایت میشه؟ چرا ماهواره ظفری که باید در نیمه اول سال ۹۲ پرتاب میشد در زمستان ۹۸ پرتاب شد، آن هم ناموفق؟ آیا اگر ظفر در سال ۹۲ پرتاب‌ میشد باز هم شاهد ناموفق بودن پروژه های فضایی در سال ۹۷ و ۹۸ بودیم؟ آیا متخصصان سازمان فضایی کشور که در سال های ۸۷ تا ۹۲ (بهترین دوران پیشرفت فضایی کشور) شاغل بودن، امروز هم شاغل هستند یا فرار کرده اند و یا در گوشه ای از این مملکت لوله فاضلاب میسازند؟؟ از ماهواره امید رسیدیم به پهپاد پستی. وزیر جوان، پیشاپیش ورودت رو به جمع کاندیداهای ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ تبریک و به مردم تسلیت میگم.

  • کاظم
    0

    پارازیت رو ولش کن پیشنهاد میکنم با خانوم الهام چرخنده که از همفکرانتون هستند یک کار اقتصادی انجام بدین

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      کار اقتصادی رو سپردین به کاردون هاش دیدم چی شد. نقدینگی کشور رو ۵ برابر کردند بدون پشتوانه و گند زدند به ارزش ریال. برو نظریات امثالی چون رائفی پور رو در زمینه اقتصاد و بنزین تو گوگل بسرچ. وقتی نظراتشو دیدی، اگر واقعا به اون ایده ها عمل میشد وضعیتمون بهتر نبود؟ کسی به حرفای امثالی چون رائفی پور تو دولت گوش نمیده، تنها چیزی که دولت در برابر ایده های این افراد انجام میده، تقطیع و تمسخر حرفاشونه تا امثالی مثل شما این افراد رو دیوونه فرض کنین و هیچ وقت حرفاشونو نشنوید.

  • محمد
    0

    طعنه نزنید اگر عرضه دارید شما هم یه وسیله که خیلی مورد نیاز فضای حراستی کشوره بسازید. لطفا دهان گشادتون رو بسته نگه دارید اگر عرضه کاری ندارید فقط بلدید غررررر بزنید

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      اینا فقط بلدن همه چی رو سیاسی جلوه بدن. یک نفری که عرضه و تواناییش رو داره میاد یه کاری رو انجام میده، تو هر زمینه ای، به جای حمایت از او، طرف رو ترور شخصیتی میکنن. وای بر افرادی که از این ترور حمایت میکنند. زنده باد رائفی پور.

  • امیر
    0

    خدا کند حکومت اسلامی با رائفی پور برخورد کند حرفاش نه تنها به نفع اسلام ومسلمونا نیست بلکه مشخص که نان به نرخ روز خوره

    نظرات شما -
    • غیرآشنا
      0

      وقتی آشنایی تان با این شخص حداقلی است و با چهار تا کلیپ یک دقیقه ای و کمتر او را میشناسید، درباره او سکوت کنید

    • رضا
      0

      داداش امیر، برو ببین چند نفر پا سخنرانی های اییشون شیعه شدن، چند نفر جوون با سخنرانی های ایشون از ته چاه بیرون اومدن و تو راه درست قرار گرفتند و خوشبخت شدند؟ اگر نان به نرخ روز خور بودن ایشون، هیچ وقت خودشونو در برابر هجمه های رسانه ای دشمن بیرونی و داخلی قرار نمیدادن. تویی که از اسلام حرف میزنی، میدونی قضاوت نادرست درباره یک مومن گناهش چیه؟

  • علی
    0

    ایشان استاد پارازیت در پوشش استاد اخلاق است

  • دلباز
    0

    رائف داری از دیکته هات بیرون میزنی حواست به مشق شبت باشه یه وقتی کار دستت نده کوچولوی عزیز

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      لازم نیست بهش تذکر بدی. تو برو دیکته های من بلدم بلدم خودتو بنویس. فقط بلدید به جای کار کردن حرف بزنید. با این کاراتونم استاد رائفی پور بزرگ و دوست داشتنی که الگوی بسیاری از جوون های این کشور هستند کارشونو رها نمیکنند بلکه هر روز بهتر از دیروز پیشرفت میکنند. خودتونو خسته نکنید. بای

  • استاد بازنشسته
    0

    مطمئن باش یه روزی که پا توی سن بگذاری تازه به خام بودن حرفهای امروزت خواهی رسید پس بهتره که حرفی نزنی که یه زمانی بابت اون خجالت بکشی‌.

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      آقای استاد بازنشسته، آقای رائفی پور روی اصول استواری کاراشونو انجام میدن و هر حرفی که حق باشه رو میزنن،گرچه به ضررشون تموم بشه. مثل بعضی ها عضو حزب باد نیستند که در هر زمانی، حرفایی که براشون سود داره رو بزنه. اصول ایشون معلومه و هزار سال هم اگر بگذره همین اصول رو رعایت میکنند. اصول ایشون: اسلام، انقلاب، استقلال کشور.

    • گلیایی
      0

      متاسفم که با گرفتن عمر از خدا هنوز هم سطحی فکر کرده و حرف میزنید

  • رضا
    0

    این آقای رائفی پور با۱۸ساعت مطالعه دروز شده این اگه مطالعه نمی کرد فکرکنم سرازدارالمجانین درمی آورد.

  • مرد
    0

    لطفا توئیت تکذیب خود آقای رائفی‌پور رو هم بذارید. البته اگه وزیر بهتون اجازه میده (:

  • علیرضا
    0

    من نمیدونم چرا وقتی تو چیزی تخصص ندارید به خودتون اجازه اظهار نظر میدید اصلا شما میدوننید پاداسکای چیه و وظیفش چیه که تحت تاثیر پروپاگاندای رسانه ای اقای وزیر جوان! قرار میگیرید

  • 1
    0

    از کجا معلوم جهرمی درست بگه؟ دروغ که زیاد گفتن! از کجا معلوم پارازیت از این دستگاه بوده ولی هنوز هیچ چیز مشخص نیست؟!! برخی میسوزن که وزیر ارتباطات و کل دولت روحانی تو این 7 سال هیچ کار برای مملکت نکرد و یک نفر و یک تیم هم زحمت می کشن نمی تونن ببینن. #پپه

  • محمد
    0

    شایعه است. اگر هم شکایت کرده باشند از رائفی پور نکردند، چون ایشون کارش درسته و پاداسکای تو کشور های پیشرفته داره استفاده میشه اگر خطر داره چرا اونا دارن باهاش کار میکنن

  • فرزانه
    0

    اگه پاداسکای نباشه هر کسی میتونه یه دوربین یا بمب بهش ببنده وبفرسته تو مناطق امنیتی و نظامی حتی تو خونه دیگران... زنده باشی استاد رائفی پور

  • امیرحسین زهره وند
    0

    بابا شما هم بجای اینکه دهنتون بیهوده خسته کنین برین اول صلوات بفرستین بعد کلش بازی کنید به راعفی پور اتک بزنید

  • گلیایی
    0

    آقای مسئول ارتباطات لطفا وظایف خودتان را به نحو احسن و اکمل انجام بدهید نه اینکه سنگ جلوی پای ارگانهای مردمی پایه که کارشان توانمندتر کردن کشورمان هست. دکلهای مخابراتی که مثل علف روی پشت بامهای منازل ریخته شده برای مردم محلات آزار و آسیب زا نیست. سردردهای شایع و سرطانهای جورواجور ، عصبی بودن بی دلیل مردم دال بر اثر مخرب دکلهای دائمی نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها