شهادت یکی از مأموران نیروی انتظامی در کنارک

روز گذشته در پی شلیک ناجوانمردانه اشرار مسلح به خودروی مأموران انتظامی در شهرستان

شهادت یکی از مأموران نیروی انتظامی در کنارک

سردار احمد طاهری جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۱۳و۰۹دقیقه روز گذشته تیمی از مأموران فرماندهی انتظامی بخش زر آباد شهرستان کنارک حین انجام مأموریت در یکی از جاده های فرعی محورزرآباد-نیکشهر در کمین اشرار مسلح گرفتار می شوند.

وی افزود: در این اقدام ناجوانمردانه، چند شرور مسلح به محض ورود خودروی مأموران به منطقه کمین اقدام به شلیک به طرف آنها می کنند و پس از مقابله به مثل مأموران مجبور به فرار از محل می شوند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: در این درگیری یکی از مأموران غیور نیروی انتظامی ستوان سوم امیر درویشی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: بلافاصله پس از شهادت این همکار عزیز تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی مأمور شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت شدند.

مجموعه فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان شهادت این شهید گرانقدر را به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خانواده داغدار آن شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می کند.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • علی
    0

    ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم این سرباز سر افراز وطن و درود به روان پاکش ایا و قت ان نرسیده که مسئولین محترم تبعیض را کنار بگذارند و فکری به حال مردم محروم سیستان و بلوچستان بکنند ایا نمی شود با ایجاد فرصت های شغلی مناسب خیلی از این افراد را که از سر بی کاری و فقر به باند های اشرار منطقه که در زمینه مواد مخدر و سیاسی فعالیت میکنند به راه راست هدایت نمود ایا فکر نمی کنید مسئولین محترم نیز در به شهادت رسیدن امسال این سرباز دلاور وطن مقصر باشند به امید ایرانی اباد ازاد دور از هر تفرقه و نا عدالتی و با درود بی کران به روان پاک شهدای گلگون کفن راه میهن عزیزمان ایران.

  • سعید غیاثی
    0

    اینم حتما عزیز یکی رو کشته ک اینجوری شده

  • سیدرمضان
    0

    خودتون خوندید متن خبررو متوجه بشین چی گفتین

  • کاربر ناشناس
    0

    سربازامام زمان روحت شاد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها