سوختگی ۸ کارگر بر اثر سرریز شدن دیگ ذوب

سرریز شدن دیگ ذوب در کارخانه فولاد شمس میبد یزد، منجر به سوختگی ۸ کارگر شد.

سوختگی ۸ کارگر بر اثر سرریز شدن دیگ ذوب

سید روح‌الله طباطبایی مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس یزد در تشریح جزئیات این حادثه گفت: این حادثه حوالی ساعت ۱۴ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه (۲۷ آذر ماه ) در کارخانه فولاد شمس میبد واقع در جاده میبد به شهر ندوشن در استان یزد برای ۸ نفر از کارگران اتفاق افتاده و موجب سوختگی آنها شده است.

به گفته وی ۶ نفر از مصدومان به بیمارستان امام جعفرصادق (ع) میبد منتقل شدند و ۲ مصدوم هم به صورت سرپایی درمان شدند؛ در عین حال وضعیت جسمی یکی از مصدومان، وخیم گزارش شده است که وی هم اکنون با بالای ۴۰ درصد سوختگی به مرکز سوختگی شهدای محراب یزد منتقل شده است.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    یازهراشفابده واقعاکارگرگناهدارند

  • جعفربور
    0

    اعتراض و شکایت دانشجویان دانشگاه ازاد مهریز و والدین انها به حکم ماموریت ریاست دانشگاه ازاد استان یزد به اقای دکتر مظلوم ریاست دانشگاه ازاد مهریز برای سفر تفریحی و شرکت در جشن سال نو میلادی به اروپا به مدت یکماه در استان یزد، شهرستان مهریز دانشگاه ازادی داریم که چند سالی است ریاست آن برعهده یک نفر اصالتا اردکانی با تابعیت مضاعف سوئد می باشد. در کل استان یزد با توجه به پایبندی شدید مردم به اسلام و عقاید دینی کمتر چنین مواردی در میان مدیران مشاهده می شود. اقای رییس دانشگاه ازاد در سال می بایست مدتی را در سوئد سکونت داشته باشند تا هم حق شهروندی ایشان لغو نشود و هم به املاک و دارایی های خود در سوئد رسیدگی کند و هم ملاقاتی با خانواده خود داشته باشد . طبق اظهارات کارکنان دانشگاه از چهارشنبه 27 اذر 98 ریاست دانشگاه ازاد مهریز به مدت یکماه قرار است به سوئد بروند. از اول دیماه به بعد شروع امتحانات عملی و در ادامه تئوری دانشجویان است و باید برای ان برنامه ریزی شود. همچنین مراجعات دانشجویان برای مشکلات درسی و اخر ترمی شروع می شود. البته هر شهروند ایرانی اختیار دارد به هر تعداد و به هر مدت به هر کشور خارجی که می خواهد و توان مالی دارد سفر کند. او همچنین مختار است شهروند و یا تابعیت هر کشور خارجی که می خواهد داشته باشد. ولی مردم اینگونه رفتار و منش را برای مدیران و مسولین نظام اسلامی بخصوص در چنین شرایط سیاسی و اوضاع بد مالی روا نمی بینند. علارغم اینکه طبق قانون افراد دو تابعیتی نمی توانند سمت مدیریتی بگیرند، ولی در اوضاع بد مالی کنونی که بسیاری از خانواده ها با مشکلات مالی و معیشتی درگیرند و دغدغه سرپرستان خانواده تنها به تغذیه خانواده محدود می شود، مدیران به جای همدردی با این افراد، سفرهای خارجی خود را نمایان می کنند. آنهم ریاست یک دانشگاه ازاد اسلامی. اقای دکتر طهرانچی که در تمامی سخنان خود و مدیران و مسئولین دانشگاه همیشه شعار دیانت و همدردی و همدلی با مردم را سر می زند چقدر جالب است ایشان چطور چنین گزینه ای را برای ریاست دانشگاه ازاد مهریز به پیشنهاد و اصرار ریاست دانشگاه ازاد واحد یزد تایید کرده اند. البته افراد در انتخاب خود همیشه نزدیک ترین فرد به عقاید و افکار خود را گزینش می کنند. ریاست قبلی دانشگاه ازاد مهریز استاد گرامی و فرهیخته جناب اقای دکتر جلیل بیک خورمیزی (بومی شهرستان مهریز) بودند که بسیجی مخلص و مورد تایید و حقوقدانی متبهر و باعث افتخار این شهرستان بودند که متاسفانه به دلایل سیاسی کنار گذاشته شدند. در این دوران سخت مالی که همه در فشار زندگی کمر خم کرده ایم چرا باید ریاست یک دانشگاه ازاد در شهرستان مهریز که مردمی مستضعف و ولایی و بسیجی دارد برای تعطیلات کریسمس با پول دانشجویان به سوئد سفر کند. مگر این رییس متدین و تابع اسلام و قران نیست. پس چرا برای جشن کریسمس که برای مسیحیان است و نماد تجمل گرایی در اوضا بد مالی کنونی است به سوئد می رود. ایا ما والدین دانشجویان که با اینهمه بدبختی شهریه بچه هایمان را می دهیم شایسته است با پول انها رییس دانشگاه برای جشن کریسمس به خارج برود.

  • عباس عرب
    0

    عکس فوق که برای خبر گذاشتید مربوط به فولاد سازی شرکت جهان فولاد می باشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها