دردسر برداشتن گوشی سركلانتر در اغتشاشات

پسر 12 ساله كه بعد از یافتن گوشی آیفون یكی از سركلانترهای تهران آن را به برادرش هدیه داده بود، فكر نمی‌كرد خانواده‌اش را به دردسر بیندازد.

دردسر برداشتن گوشی سركلانتر در اغتشاشات

25 آبان امسال یكی از سركلانترهای تهران كه برای برخورد با اغتشاشگران به یكی از محله‌های پایتخت رفته بود، ناگهان متوجه شد گوشی آیفونی كه همراه داشته مورد سرقت قرار گرفته است.

در ادامه با حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران شكایتی مطرح كرد.

در این مرحله پرونده‌ای نزد میثم حسین‌پور، دادیار شعبه دوم دادسرای ناحیه 34 تهران تشكیل شد و با دستور وی تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از این ماجرای سرقت ادامه پیدا كرد. سرانجام با گذشت نزدیك به یك ماه، ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند كه نشان می‌داد، سیمكارت یك زن در گوشی سرقتی فعال شده است.

خانه این زن در یكی از محله‌های شرق تهران شناسایی شد و ماموران با حضور در آنجا متوجه شدند این زن سیمكارت را به پسرش داده و از ماجرای گوشی سرقتی خبر نداشته است. همچنین ماموران در بازرسی از خانه، 21 دستگاه گوشی تلفن‌همراه كه در كمدخانه پنهان شده بود را همراه گلوله‌های ساچمه‌ای پیدا كردند.

در جریان تحقیقات پلیسی، شوهر میانسال و پسرجوان این زن كه در خانه حضور داشتند، بازداشت شده و برای ادامه تحقیقات به شعبه دوم دادیاری دادسرای جنایی تهران منتقل شدند. ابتدا پسر جوان به دادیار پرونده گفت: شامگاه 25 آبان بود كه برادر 12 ساله‌ام تعدادی گلوله‌های ساچمه‌ای را همراه گوشی تلفن همراه آیفونی به خانه آورد و گفت كه آنها را پیدا كرده است.

من هم گوشی را از او گرفتم، سیمكارت را بیرون انداختم و سیمكارت مادرم را در آن انداخته و استفاده كردم.

نمی‌دانستم این گوشی متعلق به یك مامور پلیس است.
در ادامه تحقیقات قضایی، پدر میانسال متهم كه بازداشت شده بود نیز به دادیار پرونده گفت: نقاش خودرو هستم.

21 گوشی تلفن‌همراهی كه در خانه‌ام پیدا شده را از یك تعمیركار گوشی به جای هزینه نقاشی خودرویش گرفتم.
با دستور قضایی این پدر و پسر در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از آنها برای مشخص شدن صحت ادعایشان ادامه دارد.

منبع: روزنامه جام جم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها