دستور تخریب ویلای داماد شمخانی صادر شد+ سند

کمیسیون ماده صد حکم به «تخریب» اضافه طبقات و اضافه‌بنای پلاک‌ثبتی ۱۹.۷۹۷ لواسان داده‌ است.

دستور تخریب ویلای داماد شمخانی صادر شد+ سند

خبرگزاری دانشجو نوشت؛ کمیسیون ماده صد حکم به «تخریب» اضافه طبقات و اضافه‌بنای پلاک‌ثبتی ۱۹.۷۹۷ لواسان، متعلق به «حسن میرمحمدعلی» (داماد آقای شمخانی) داده‌است!

پس از کش و قوس‌های فراوان درمورد اجرای حکم تخریب ویلای «شبنم نعمت‌زاده» و عدم اجرای کامل آن حکم تا حال حاضر، باید دید شهرداری و حوزه قضایی لواسان برای اجرای این حکم تخریب جدید چه اقدامی انجام خواهند داد.

همچنین در فضای مجازی تصاویری از گذرنامه فرزند ۳ ساله حسن میرمحمدعلی به نام محمدطا‌ها و یک دادنامه به نام این کودک منتشر و ادعا شده که تخلفات سنگین به نام محمدطا‌ها انجام شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • بهنام
    0

    عجب مملکت و مسئولین غیر قابل پیش بینی داریم.

  • محمد
    0

    سالها پیش معاون یکی از ادارات آموزش و پرورش بودم چند نفر معلم از یک خانواده داشتیم که خیلی به اداره مراجعه می کردند و همیشه شاکی بودند به رئیس اداره پیشنهاد دادم دائره ای در اداره باز کنیم برای رسیدگی به شکایات این خانواده و روی تابلو اتاقش هم بنویسیم دائره رسیدگی به شکایات خانواده....... حالا هم به مسئولین ذیربط مش نهاد می کنم سازمانی برای رسیدگی به تخلفات وزرا وکلا و همترازن تشکیل دهند اولی را به شوخی می گفتم ولی دومی را خیلی جدی می گویم

  • ذوالقرنین
    0

    مردانی از سپاه که مرگ بر امریکا وجنگ از زبانشان نمیافتد یکی یکی رسوا میشوند از فیروز ابادی گرفته تا بقیه جای تاسفه که اینها ایران رو با شعرهای روسی وانگلیسی نابود کردند

  • کاربر ناشناس
    0

    فقط دستور صادر میشه ولی خدا میدونه که اجرایی در کار نیست!

  • arman
    0

    از آقای شمخانی بعید بود انقدر ثروت جمع کرده باشن و دامادشونم اهل خلاف باشن. به ایشون اعتماد زیادی داشتیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها