یک ایرانی، رئیس مسابقات جهانی والیبال شد

امیر طلوع‌کیان از سوی فدراسیون جهانی والیبال به ریاست کمیته کنترل نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان انتخاب شد.

یک ایرانی، رئیس مسابقات جهانی والیبال شد

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 17 سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور 16 تیم برگزار خواهد شد.

امیر طلوع‌کیان که در سال‌های گذشته علاوه بر مشارکت فعال و مؤثر در تدوین قوانین، مقررات، تقویم و فرمول رویدادهای بین‌المللی، با مدیریت در مسابقات سطح یک همچون لیگ ملت‌ها، چلنجرکاپ، قهرمانی‌های آسیا و جهان و… اعتماد بین‌المللی را به خود جلب کرده، در حالی به ریاست کمیته کنترل مسابقات والیبال قهرمانی زیر 17 سال پسر جهان انتخاب شده که این رقابت‌ها از حیث برگزاری هم‌تراز با رویدادهای سطح یک جهان ارزش‌گذاری شده و ضمن رقابت فنی 16 تیم و معرفی استعدادهای درخشان والیبال جهان، از منظر داوری نیز برای فدراسیون بین‌المللی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

همچنین با توجه به ضرورت دقت در ثبت آمار فنی عملکرد تیم‌ها و اهمیت پوشش تمام الکترونیک این مسابقات یوردان ژچف (بلغارستان) ناظر فنی قهرمانی جهان و لیگ ملت‌ها که در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2021 – ایران و 2023 – آرژانتین نیز ریاست کمیته کنترل را بر عهده داشت، به عنوان مسؤول VIS در کمیته کنترل این مسابقات عضویت یافته است.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها