بسکتبالیست جیب‌نِگر در تیررس مدیران شاکی!

با شروع فصل نقل و انتقالات لیگ برتر بسکتبال، بار دیگر حواشی در مقطع فعلی وجود دارد که‌ باید دید این خبرها به کجا ختم خواهد شد.

بسکتبالیست جیب‌نِگر در تیررس مدیران شاکی!

با شروع شدن فصل نقل و انتقالات لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، همواره خبرهایی هرچند غیر رسمی در مورد پیوستن بازیکنان به تیم‌های مختلف نقل مجالس است که شاید بتوان از همین ابتدا، پر سر و صداترین تیم در مقطع فعلی را شیمیدر قم دانست. هرچند که فعلا قرارداد رسمی از سوی این باشگاه با بازیکن خاصی منتشر نشده است.

با این وجود، طبق خبرهای شنیده شده، گویا مسئولان این تیم با برخی بازیکنان سابق خود در فصل ۹۸ - ۹۹ مذاکراتی داشته‌اند که البته همین ‌امر نیز باعث ایجاد حاشیه شده است.

با نزدیک شدن مهران شاهین‌طبع به نیمکت قمی‌ها، خبرهای مذاکره مدیران شیمدر با برخی بازیکنان هم در حالی به گوش‌ می‌رسد که مسئولان این تیم دل خوشی از این نفرات ندارند و حتی پس از پایان فصل ۹۸ - ۹۹ لیگ نیز باشگاه شیمدر در بیانیه‌ای چنین بازیکنانی را جیب نگر دانست که غیر مسئولانه رفتار و مصاحبه می‌کنند.

موضوع از آنجایی شروع شد که پس از اتمام فصل ۹۸ - ۹۹ لیگ برتر بسکتبال بدون معرفی قهرمان، به واسطه درخواست برخی تیم‌ها از بازیکنانشان برای کاهش دستمزدشان به دلیل نیمه تمام ماندن لیگ بخاطر کرونا، این بازیکن ملی پوش مدیران باشگاه قمی را بد قول نامید و اعلام‌ کرد که آن‌ها ۵۰ درصد قرارداد او را نمی‌دهند.

البته طولی نکشید و این صحبت‌ها با واکنش مدیر عامل و مسئولان باشگاه شیمدر مواجه شد که نهایتا هم بیانیه‌ای در این مورد توسط روابط عمومی باشگاه شیمیدر منتشر و در آن بیانیه، از صفت «بازیکن جیب نگر» برای توصیف بازیکن مذکور استفاده شد.

حال با این اوصاف که باشگاه قمی از فرد مورد نظر دل خوشی ندارد، باید دید که آیا اختلاف طرفین برطرف خواهد شد تا این ملی‌پوش دو رگه بار دیگر لباس شیمیدر را بر تن‌ کند یا خیر؟

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها