کاپیتان نفت: فقط با کار گروهی می‌توانیم نتیجه بگیریم

کاپیتان تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: بازیکنان زیادی از دست دادیم اما مطمئناً‌ با کار گروهی می‌توانیم در این فصل هم نتیجه بگیریم.

کاپیتان نفت: فقط با کار گروهی می‌توانیم نتیجه بگیریم

سعید داورپناه در مورد شرایط تیم بسکتبال نفت آبادان برای حضور در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: تمرینات ما در آبان ماه به صورت صبح و بعدازظهر دنبال می‌شود و بچه‌ها شرایط خوبی برای حضور در مسابقات دارند.درست است که بازیکنان زیادی را از دست دادیم اما جوانان خوبی جذب کردیم که با انگیزه تمرین می‌کنند.

وی ادامه داد: مطمئنا اگر کار گروهی خوبی انجام دهیم و یکدیگر را حمایت کنیم می‌توانیم نتیجه بگیریم چون غیر از این نمی‌شود.

کاپیتان تیم بسکتبال نفت آبادان با اشاره به حضور بازیکنان خارجی در تیم‌های دیگر عنوان کرد: تیم‌هایی که بازیکن ملی نداشتند، یاران خارجی گرفتند و خودشان را تقویت کردند و به همین دلیل قطعا شاهد لیگ جذابی خواهیم بود. شاید در گذشته قهرمان و نایب قهرمان از ابتدای فصل مشخص بود اما در این دوره شرایط خیلی فرق می‌کند و فکر نمی‌کنم تیم‌هایی که خوب بسته شده‌اند از کورس قهرمانی عقب بمانند.

وی در مورد اینکه آیا نفت بازیکن خارجی جذب می‌کند یا خیر گفت:‌ تیم ما تمام ایرانی است و فکر نمی‌کنم بتوانیم با بودجه‌ای که داریم، خارجی جذب کنیم.

داورپناه در مورد اینکه آیا قبول دارید تیم‌تان نسبت به فصل قبل 50 درصد ضعیف‌تر شده است عنوان کرد: نمی‌توان این طور گفت فصل قبل هم که مسابقات را شروع کردیم همین شرایط را داشتیم اما رفته رفته تیمی‌تر شدیم.

کاپیتان نفت در پاسخ به این سوال که هدفگذاری تیم برای این فصل چیست اظهار داشت:‌هدف‌گذاری خاصی فعلا صورت نگرفته است. باید یک مقدار جلو برویم و قطعا در نیم‌فصل دوم همه چیز روشن می‌شود.

نفت آبادان که در دوره گذشته عنوان قهرمانی را کسب کرده بود در هفته اول این نیم‌فصل به مصاف اکسون می‌رود.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها